Czy słyszałeś już o serwisie internetowym Mój TAURON? Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta to przede wszystkim:
Czy słyszałeś już o serwisie internetowym Mój TAURON? Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta to przede wszystkim:
- 
    
wygodna obsługa bez wychodzenia z domu
 - 
    
możliwość załatwiania większości spraw obsługowych
 
- 
    
wygląd w bieżące wydatki
 - 
    
możliwość otrzymania powiadomień w formie SMS lub e-mail
 
- 
    
prosta aktualizacja danych
 - 
    
dostęp do wszystkich dokumentów on-line (umowy, regulaminy, cenniki)
 
W czym możemy Ci pomóc?
- Chcę zmienić adres korespondencyjny, jak mam to zrobić?
 - Chcę przepisać licznik, co mam zrobić?
 - Jakie dokumenty są mi potrzebne do zawarcia umowy przyłączeniowej?
 - W jaki sposób mogę rozwiązać umowę?
 - Co to jest saldo rozliczenia (niedopłata/nadpłata)
 - Chciałbym wznowić dostarczanie energii po spłaceniu zadłużenia, co mam zrobić?
 - Co mam zrobić, aby zmienić wysokość faktur prognozowanych?
 - W jaki sposób mogę zmienić okres rozliczeniowy?
 - Jakie są okresy rozliczeniowe?
 - Co to jest prowizorka budowlana i jaki jest koszt jej przyłączenia?
 - W jaki sposób mogę podać stan licznika?
 - Przeprowadzam remont, który wiąże się z koniecznością rozplombowania licznika, gdzie to zgłosić?
 - Co to jest licznik przedpłatowy?
 - Jak mogę zdemontować licznik?