Częste pytania

Kupiłeś mieszkanie i nie wiesz jak przepisać na siebie licznik? 
Planujesz budowę domu i chcesz przyłączyć się do sieci energetycznej? A może chcesz zmienić swoje dane kontaktowe?

Odpowiedzi na te i inne najczęściej zadawane pytania znajdziesz poniżej.

                                                                                                                                                                  

Czy słyszałeś już o serwisie internetowym Mój TAURONElektroniczne Biuro Obsługi Klienta to przede wszystkim:

  • wygodna obsługa bez wychodzenia z domu

  • możliwość załatwiania większości spraw obsługowych

  • wygląd w bieżące wydatki

  • możliwość otrzymania powiadomień w formie SMS lub e-mail

  • prosta aktualizacja danych

  • dostęp do wszystkich dokumentów on-line (umowy, regulaminy, cenniki)

Poznaj nasze produkty

Prąd z Serwisantem 24H

Zamów Prąd z Serwisantem 24H i zapewnij sobie fachową pomoc w razie awarii. Zyskaj usługę za 0 zł przez 3 miesiące.

Prąd z Serwisantem 24H PLUS

Fachowa pomoc serwisanta, elektryka, hydraulika, ślusarza i szklarza.