Odczyt licznika

Zaloguj się do Mojego TAURONA i podaj odczyt licznika.
To proste! Wystarczy tylko wpisać wskazanie licznika.

Zaloguj się

Jak chcesz podać odczyt licznika?

Jeżeli rozliczasz się na podstawie rzeczywistego zużycia w cyklu 1 lub 2 miesięcznym możesz podać odczyt:

Przez internet

Rozliczaj się wygodnie w Moim TAURONIE.

Możesz łatwo i wygodnie zarządzać swoimi rachunkami za prąd, podać odczyt licznika czy załatwić różne sprawy bez wychodzenia z domu.

Zaloguj lub Zarejestruj się
Przez infolinię

Możesz podać odczyt licznika
za pośrednictwem infolinii:

32 606 0 606

Pamiętaj - odczyt ten będzie traktowany informacyjnie i zostanie uwzględniony przy kolejnym rozliczeniu.

Chcesz podać odczyt licznika przez internet?

Wybierz miejscowość, w której mieszkasz za pośrednictwem listy w prawym, górnym rogu i sprawdź czy ta usługa jest dostępna na Twoim obszarze. Odczyt ten będzie traktowany informacyjnie i zostanie uwzględniony przy kolejnym rozliczeniu.

Najczęściej zadawane pytania

Jak mogę podać odczyt licznika?

- Mój TAURON

- Przez Infolinię:

32 606 0 606

Skąd będę wiedzieć, że odczyt został przyjęty?

Zostaniesz o tym powiadomiony na stronie zaraz po przesłaniu odczytu, a także dostaniesz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem złożenia odczytu.

Co zrobić, jeśli nie otrzymam potwierdzenia podania odczytu?

Jeśli nie otrzymasz go w ciągu 24 godzin - poinformuj nas o tym za pomocą formularza kontaktowego lub zadzwoń pod numer 32 606 0 606 (pn.-pt., 7:00 - 20:00), koszt połączenia zgodnie z cennikiem Twojego operatora).

Co jeśli podam ten sam odczyt dwa razy?

Otrzymasz informację, że w danym okresie rozliczeniowym odczyt został już podany i nie wpłynie to na wysokość wystawionego rachunku.