Odczyt licznika
Zaloguj się do Mojego TAURONA i podaj odczyt licznika.
To proste! Wystarczy tylko wpisać wskazanie licznika.
Zaloguj się
Najczęściej zadawane pytania
Jak mogę podać odczyt licznika?
Skąd będę wiedzieć, że odczyt został przyjęty?
Zostaniesz o tym powiadomiony na stronie zaraz po przesłaniu odczytu, a także dostaniesz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem złożenia odczytu.
Co zrobić, jeśli nie otrzymam potwierdzenia podania odczytu?
Jeśli nie otrzymasz go w ciągu 24 godzin - poinformuj nas o tym za pomocą formularza kontaktowego lub zadzwoń pod numer 32 606 0 606 (pn.-pt., 7:00 - 20:00), koszt połączenia zgodnie z cennikiem Twojego operatora).
Co jeśli podam ten sam odczyt dwa razy?
Otrzymasz informację, że w danym okresie rozliczeniowym odczyt został już podany i nie wpłynie to na wysokość wystawionego rachunku.