Specjalista ds. eksploatacji sieci

Podstawowe informacje

Poziom stanowiska:

Stanowisko specjalistyczne

Kategoria:

Instalacja/Utrzymanie/Serwis

Miejsce pracy:

Gliwice lub Bytom lub Zabrze

Oferta ważna do:

2020-04-06

Spółka:

TAURON Dystrybucja S.A.

Umowa:

Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony

Nr referencyjny:

TD/2020/02/11


Wymagania:

  • Wykształcenie: średnie zawodowe (kierunek techniczny)
    1 rok doświadczenia w obszarze zarządzania majątkiem sieciowym
    Budowanie partnerstwa, proponowanie ulepszeń, dążenie do osiągania wyników, podejmowanie decyzji, stałe doskonalenie się

Mile widziane:

  • Wykształcenie: wyższe (kierunek elektryczny)
    Świadectwo kwalifikacyjne D
    2 lata doświadczenia w obszarze zarządzania majątkiem sieciowym
    Prawo jazdy kat. B

Zakres obowiązków:

  • Analizowanie i raportowanie wykonania planów utrzymaniowych.
    Przygotowywanie propozycji rozwiązań technicznych dla służb wykonawczych w zakresie usuwania awarii masowych.
    Opracowywanie i weryfikowanie realizacji planów usuwania kolizji.
    Udział w realizacji zadań w zakresie zarządzania majątkiem sieciowym w Oddziale, w tym utrzymanie optymalnej rezerwy urządzeń, udostępnianie infrastruktury sieciowej i dzierżawę urządzeń, świadczenie pozataryfowych usług na majątku sieciowym, udział w odbiorach i sprawdzeniach technicznych, wprowadzanie na majątek i likwidacja elementów sieci elektroenergetycznej z uwzględnieniem weryfikacji ekonomicznego okresu użytkowania, realizacja wymagań związanych z ochroną środowiska w zakresie majątku sieciowego.
    Prowadzenie ewidencji i rozliczeń w zakresie majątku sieciowego dla potrzeb podatków i innych opłat lokalnych.
    Analizowanie niezawodności i awaryjności sieci.
    Wykonywanie ocen stanu technicznego sieci.
    Analizowanie parametrów jakości energii elektrycznej oraz identyfikowanie źródeł jej nieprawidłowych parametrów.
    Poszukiwanie nowych technik i technologii mających na celu poprawę efektywności utrzymania majątku sieciowego.
    Gromadzenie, weryfikacja danych i informacji do przygotowywania analiz oraz analizowanie prowadzonej działalności w zakresie optymalizacji ekonomiczno
  • technicznej.
    Udział w przeprowadzaniu rozliczeń, kontroli oraz odbiorów usług w zakresie wykonywanych prac
    Opracowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Spółki.

Oferujemy:

  • Profesjonalne wdrożenie do pracy na danym stanowisku,
    Interesującą pracę w zespole specjalistów z dużym doświadczeniem,
    Nowoczesne narzędzia niezbędne do wykonywania pracy,
    Szkolenia podnoszące kwalifikacje i zapewniające rozwój zawodowy,
    Pakiet socjalny
  • dofinansowanie do karty Benefit, Pracowniczy Program Emerytalny, pakiety medyczne, grupowe ubezpieczenie pracownicze.