TAURON Obsługa Klienta

TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o. powstała 3 stycznia 2011 roku.

Zakres działania

TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o. świadczy usługi na rzecz Klientów wewnętrznych w ramach Grupy TAURON, czyli innych spółek Grupy oraz ich Klientów.

W ramach 4 Centrów Usług Wspólnych TAURON Obsługa Klienta świadczy następujące usługi:

  • Finansowo-księgowe (Centrum Usług Wspólnych Rachunkowość)

  • Teleinformatyczne i informatyczne (Centrum Usług Wspólnych IT)

  • Kadrowo-płacowe (Centrum Usług Wspólnych HR)

  • Obsługę Klienta zewnętrznego (Centrum Usług Wspólnych Obsługa Klienta)

Spółka prowadzi ponadto obsługę kancelaryjną innych spółek Grupy TAURON, a także koordynuje projekty rozwojowe na ich zlecenie.

Zadowolenie Klientów

TAURON Obsługa Klienta obsługuje Klientów zewnętrznych TAURON Dystrybucja, TAURON Sprzedaż i TAURON Sprzedaż GZE w zakresie rozliczania, fakturowania, rozpatrywania reklamacji czy obsługi procesu zmiany sprzedawcy energii elektrycznej. Do dyspozycji Klientów pozostają Punkty Obsługi Klienta, zlokalizowane na terenie południowo-zachodniej Polski oraz Telefoniczna Obsługa Klienta. Dostępne jest także elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK), cieszące się bardzo dużą popularnością.

Nagrody

Spółka TAURON Obsługa Klienta trzykrotnie otrzymała tytuł Firmy Przyjaznej Klientowi (w latach 2011, 2013 i 2014).

Więcej o Spółce

TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
ul. Sudecka 95-97
53-128 Wrocław

Adres do korespondencji:
pl. Powstańców Śląskich 5
53-329 Wrocław
Telefon: +48 32 606 0 606
E-mail: tok@tauron.pl
NIP: 8992604750