Stażysta/ Stażystka w Centrum HR (kadry, płace, świadczenia)

Podstawowe informacje

Poziom stanowiska:

Staż/ Praktyka

Miejsce pracy:

Wrocław, Katowice, Gliwice, Kraków

Oferta ważna do:

2025-05-22

Spółka:

TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.

Umowa:

Staż/praktyka

Nr referencyjny:

TOK/STAŻ/2025/05


Wymagania:

  • Do czego Cię zapraszamy?
    Dla Ciebie staż to szansa do zdobycia cennego i wartościowego doświadczenia. Tych kilka tygodni będzie okazją do przekucia wiedzy, którą zdobyłeś/aś w praktyczne umiejętności. Zobaczysz jak teoria działa w codziennym środowisku biznesowym
    i wpływa na funkcjonowanie organizacji. A dla nas, to możliwość budowania różnorodności pokoleniowej w zespołach, która owocuje bogactwem doświadczeń i wzajemnych inspiracji. Staże studenckie i absolwenckie to też dla nas okazja do dalszego rozwoju współpracy z uczelniami i środowiskiem akademickim.

     

    Kim jesteśmy?
    Jako organizacja pełnimy rolę Centrum Usług Wspólnych dla kilkunastu spółek Grupy TAURON. Nasz obszar HR to ponad 140 specjalistów i specjalistek realizujących zadania w obrębie 4 biur kompetencyjnych. Na co dzień zajmujemy się naliczaniem wynagrodzeń, administrowaniem dokumentacją, świadczeniami i benefitami pracowniczymi.

     

    Sprawdź, czy to dla Ciebie?
    • Interesujesz się obszarem HR i chcesz poznać, jak w praktyce funkcjonują procesy kadrowo-płacowe oraz obszar świadczeń pracowniczych
    • Cenisz sobie dokładność, porządek i odpowiedzialne podejście do danych oraz dokumentów
    • Chcesz zdobyć praktyczne doświadczenie w obszarze kadr, które przyda się w każdej firmie - niezależnie od branży
    • Jesteś studentem lub studentką kierunku związanego z zarządzaniem zasobami ludzkimi, administracją HR, kadrami lub kierunków pokrewnych i szukasz miejsca, gdzie będziesz mógł/mogła wykorzystać zdobytą wiedzę w praktyce
    • Dobrze czujesz się tam, gdzie precyzja i odpowiedzialność idą w parze z dobrą atmosferą, pozytywną energią i wsparciem zespołu

Zakres obowiązków:

  • Czego od Ciebie oczekujemy?
    • Otwartości na nowe doświadczenia, zdobywanie wiedzy i rozwijanie się tam, gdzie teoria spotyka się z praktyką
    • Dyspozycyjności w ramach wspólnie ustalonego zakresu czasu i działań (min. 30 h tygodniowo)
    • Inicjatywy do podejmowania działań i elastycznej postawy wobec zmieniających się warunków i priorytetów
    • Otwartej komunikacji i feedbacku na wszystkich etapach realizacji zadań
    • Podstawowej znajomości przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
    • Umiejętności pracy z dokumentami i danymi osobowymi, z zachowaniem poufności i dużą dokładnością
    • Dokładności, skrupulatności i dobrej organizacji pracy - szczególnie przy pracy z dokumentacją i terminami
    • Zaangażowania w powierzone zadania, odpowiedzialnej postawy oraz umiejętności efektywnej współpracy z zespołem i przełożonymi przy realizacji celów
    • Umiejętności obsługi pakietu MS Office (w szczególności: MS Excel)

Oferujemy:

  • Sprawdź co możemy Ci zaoferować?
    • Możliwość odbycia płatnego stażu trwającego 3 miesiące
    • Możliwość poznania nowoczesnych narzędzi i rozwiązań dedykowanych działom kadrowo-płacowym
    • Doświadczenie pracy w dużym środowisku biznesowym
    • Możliwość współpracy z doświadczonym zespołem specjalistów i specjalistek, otwartych na dzielenie się wiedzą
    • Życzliwą i pełną wsparcia atmosferę w zespole
    • Możliwość udziału w różnorodnych działaniach rozwojowych i webinariach realizowanych w Spółce
    • Staż w firmie nagrodzonej tytułem Friendly Workplace 2022 oraz Dream Employer 2024

     

    Zasilani nową energią - dołącz do stażu, który daje moc!

     

    ZAPRASZAMY!

     

    Jeśli jesteś zainteresowany/a stażem w TAURON Obsługa Klienta to zapraszamy do zaaplikowania i przesłania swojego zgłoszenia zawierającego CV. W dokumencie opisz Twoje dotychczasowe doświadczenie, aktywności i projekty, których podejmowałeś/aś się na studiach. Miło nam będzie jeśli w CV przedstawisz też swoją motywację do podjęcia stażu. Jesteśmy również ciekawi Twoich mocnych stron, zainteresowań, pomysłów i planów na przyszłość i Twój dalszy rozwój. Na podstawie przesłanych przez Ciebie informacji, podejmiemy decyzję o zaproszeniu Cię do kolejnego etapu rekrutacji.