Podstawowe informacje
-
Poziom stanowiska:
-
Staż/ Praktyka
-
Miejsce pracy:
-
Wrocław, Katowice, Gliwice, Kraków
-
Oferta ważna do:
-
2025-05-22
-
Spółka:
-
TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
-
Umowa:
-
Staż/praktyka
-
Nr referencyjny:
-
TOK/STAŻ/2025/05
Wymagania:
Do czego Cię zapraszamy?
Dla Ciebie staż to szansa do zdobycia cennego i wartościowego doświadczenia. Tych kilka tygodni będzie okazją do przekucia wiedzy, którą zdobyłeś/aś w praktyczne umiejętności. Zobaczysz jak teoria działa w codziennym środowisku biznesowym
i wpływa na funkcjonowanie organizacji. A dla nas, to możliwość budowania różnorodności pokoleniowej w zespołach, która owocuje bogactwem doświadczeń i wzajemnych inspiracji. Staże studenckie i absolwenckie to też dla nas okazja do dalszego rozwoju współpracy z uczelniami i środowiskiem akademickim.Kim jesteśmy?
Jako organizacja pełnimy rolę Centrum Usług Wspólnych dla kilkunastu spółek Grupy TAURON. Nasz obszar HR to ponad 140 specjalistów i specjalistek realizujących zadania w obrębie 4 biur kompetencyjnych. Na co dzień zajmujemy się naliczaniem wynagrodzeń, administrowaniem dokumentacją, świadczeniami i benefitami pracowniczymi.Sprawdź, czy to dla Ciebie?
• Interesujesz się obszarem HR i chcesz poznać, jak w praktyce funkcjonują procesy kadrowo-płacowe oraz obszar świadczeń pracowniczych
• Cenisz sobie dokładność, porządek i odpowiedzialne podejście do danych oraz dokumentów
• Chcesz zdobyć praktyczne doświadczenie w obszarze kadr, które przyda się w każdej firmie - niezależnie od branży
• Jesteś studentem lub studentką kierunku związanego z zarządzaniem zasobami ludzkimi, administracją HR, kadrami lub kierunków pokrewnych i szukasz miejsca, gdzie będziesz mógł/mogła wykorzystać zdobytą wiedzę w praktyce
• Dobrze czujesz się tam, gdzie precyzja i odpowiedzialność idą w parze z dobrą atmosferą, pozytywną energią i wsparciem zespołu
Zakres obowiązków:
Czego od Ciebie oczekujemy?
• Otwartości na nowe doświadczenia, zdobywanie wiedzy i rozwijanie się tam, gdzie teoria spotyka się z praktyką
• Dyspozycyjności w ramach wspólnie ustalonego zakresu czasu i działań (min. 30 h tygodniowo)
• Inicjatywy do podejmowania działań i elastycznej postawy wobec zmieniających się warunków i priorytetów
• Otwartej komunikacji i feedbacku na wszystkich etapach realizacji zadań
• Podstawowej znajomości przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
• Umiejętności pracy z dokumentami i danymi osobowymi, z zachowaniem poufności i dużą dokładnością
• Dokładności, skrupulatności i dobrej organizacji pracy - szczególnie przy pracy z dokumentacją i terminami
• Zaangażowania w powierzone zadania, odpowiedzialnej postawy oraz umiejętności efektywnej współpracy z zespołem i przełożonymi przy realizacji celów
• Umiejętności obsługi pakietu MS Office (w szczególności: MS Excel)
Oferujemy:
Sprawdź co możemy Ci zaoferować?
• Możliwość odbycia płatnego stażu trwającego 3 miesiące
• Możliwość poznania nowoczesnych narzędzi i rozwiązań dedykowanych działom kadrowo-płacowym
• Doświadczenie pracy w dużym środowisku biznesowym
• Możliwość współpracy z doświadczonym zespołem specjalistów i specjalistek, otwartych na dzielenie się wiedzą
• Życzliwą i pełną wsparcia atmosferę w zespole
• Możliwość udziału w różnorodnych działaniach rozwojowych i webinariach realizowanych w Spółce
• Staż w firmie nagrodzonej tytułem Friendly Workplace 2022 oraz Dream Employer 2024Zasilani nową energią - dołącz do stażu, który daje moc!
ZAPRASZAMY!
Jeśli jesteś zainteresowany/a stażem w TAURON Obsługa Klienta to zapraszamy do zaaplikowania i przesłania swojego zgłoszenia zawierającego CV. W dokumencie opisz Twoje dotychczasowe doświadczenie, aktywności i projekty, których podejmowałeś/aś się na studiach. Miło nam będzie jeśli w CV przedstawisz też swoją motywację do podjęcia stażu. Jesteśmy również ciekawi Twoich mocnych stron, zainteresowań, pomysłów i planów na przyszłość i Twój dalszy rozwój. Na podstawie przesłanych przez Ciebie informacji, podejmiemy decyzję o zaproszeniu Cię do kolejnego etapu rekrutacji.