Podstawowe informacje
-
Poziom stanowiska:
-
Stanowisko specjalistyczne
-
Miejsce pracy:
-
Wrocław
-
Oferta ważna do:
-
2025-07-09
-
Spółka:
-
TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
-
Umowa:
-
Umowa na zastępstwo
-
Nr referencyjny:
-
TAOK/2025/00832
Wymagania:
Czego od Ciebie oczekujemy?
- 2-letniego doświadczenia w obsłudze umów i kontraktów pomiędzy podmiotami gospodarczymi,
- wykształcenia wyższego - mile widziane kierunkowe: zarządzanie, finanse, prawo,
- orientacja na klienta, umiejętności współpracy na wysokim szczeblu zarządzania,
- bardzo dobrej znajomości pakietu biurowego MS Office (w szczególności Excel),
- umiejętność samodzielnego prowadzenia uzgodnień wymagających zaangażowania innych jednostek organizacyjnych spółki i klientów wewnętrznych,
- umiejętności pracy zespołowej,
- zorientowania na szczegóły i umiejętności analitycznych
- planowania i dobrej organizacji pracy,
Miło, jeśli posiadasz: doświadczenie w pracy w obszarze finansów (rozliczanie, fakturowanie), znajomość systemów ERP
Zakres obowiązków:
Jakie zadania na Ciebie czekają?
Podstawowym obowiązkiem specjalistów Biura Kontraktów jest koordynacja komunikacji z klientami wewnętrznymi - spółkami z Grupy TAURON w zakresie realizacji zadań zgłoszonych do TAURON Obsługa Klienta w ramach umowy SLA (usługi standardowe i zlecenia). W tym:
- przygotowywanie i koordynacja zawierania oraz aktualizacja umów i zleceń,
- udział w opracowywaniu zasad współpracy pomiędzy klientami wewnętrznymi (spółkami Grupy TAURON) a jednostkami spółki TAURON Obsługa Klienta w zakresie realizacji umów i zleceń,
- koordynowanie i wsparcie w realizacji zadań zleconych przez klientów wewnętrznych, zapewnienie zgodności z umowami oraz spójności i poprawności z obowiązującymi regulacjami,
- koordynowanie przygotowania i weryfikacja dokumentacji rozliczeniowej pod kątem zgodności z zawartymi umowami i zleceniami oraz realizacja rozliczeń w tym zakresie,
- sporządzanie i analiza okresowych raportów związanych między innymi z terminowością zawierania, realizacji i rozliczania umów SLA, wspierających działania klientów wewnętrznych i jednostki TAURON Obsługa Klienta.
Oferujemy:
Nasze benefity i mocne strony
Praca w firmie przyjaznej różnym pokoleniom i nagrodzonej tytułem Friendly Workplace 2022 oraz Dream Employer 2024
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (docelowo na czas nieokreślony)
• Dodatkowe składniki wynagrodzenia: m.in. premia roczna oraz premie kwartalne
• Elastyczne systemy czasu pracy nastawione na zachowanie równowagi życia zawodowego i prywatnego
• Bezpłatny parking dla pracowników przy Biurze w Katowicach
• Prywatna opieka medyczna w Enel-Med (pakiet obejmujący nielimitowany dostęp do lekarzy wielu specjalizacji)
• Dostęp do platformy wsparcia psychologicznego Helping Hand (możliwość 3 bezpłatnych konsultacji rocznie)
• Dofinansowanie do karty MultiSport
• Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego w PZU
• Pracowniczy Program Emerytalny
• Taryfa pracownicza - pomniejszenie rachunków za energię elektryczną w limicie 3000 kWh rocznie
• Dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS (m.in. pożyczki na preferencyjnych zasadach etc.)
• Coroczne dofinansowanie do wypoczynku (również dla dzieci pracowników)
• Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka
• Akcje wolontaryjne dla pracowników Grupy TAURON (m.in. Szlachetna Paczka, charytatywny Bieg Firmowy etc.)
• Program Poleceń Pracowniczych z możliwością otrzymania nagrody finansowej za skuteczne polecenie
• Dostęp do platformy e-learning (możliwość realizacji szkoleń w dowolnym miejscu i czasie)