Specjalista/specjalistka ds. kontraktów

Podstawowe informacje

Poziom stanowiska:

Stanowisko specjalistyczne

Miejsce pracy:

Wrocław

Oferta ważna do:

2025-07-09

Spółka:

TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.

Umowa:

Umowa na zastępstwo

Nr referencyjny:

TAOK/2025/00832


Wymagania:

  • Czego od Ciebie oczekujemy?

    • 2-letniego doświadczenia w obsłudze umów i kontraktów pomiędzy podmiotami gospodarczymi,
    • wykształcenia wyższego - mile widziane kierunkowe: zarządzanie, finanse, prawo,
    • orientacja na klienta, umiejętności współpracy na wysokim szczeblu zarządzania,
    • bardzo dobrej znajomości pakietu biurowego MS Office (w szczególności Excel),
    • umiejętność samodzielnego prowadzenia uzgodnień wymagających zaangażowania innych jednostek organizacyjnych spółki i klientów wewnętrznych,
    • umiejętności pracy zespołowej,
    • zorientowania na szczegóły i umiejętności analitycznych
    • planowania i dobrej organizacji pracy,

    Miło, jeśli posiadasz: doświadczenie w pracy w obszarze finansów (rozliczanie, fakturowanie), znajomość systemów ERP

Zakres obowiązków:

  • Jakie zadania na Ciebie czekają?

    Podstawowym obowiązkiem specjalistów Biura Kontraktów jest koordynacja komunikacji z klientami wewnętrznymi - spółkami z Grupy TAURON ​​​​​​​w zakresie realizacji zadań zgłoszonych do TAURON Obsługa Klienta w ramach umowy SLA (usługi standardowe i zlecenia). W tym:

    • przygotowywanie i koordynacja zawierania oraz aktualizacja umów i zleceń,
    • udział w opracowywaniu zasad współpracy pomiędzy klientami wewnętrznymi (spółkami Grupy TAURON) a jednostkami spółki TAURON Obsługa Klienta w zakresie realizacji umów i zleceń,
    • koordynowanie i wsparcie w realizacji zadań zleconych przez klientów wewnętrznych, zapewnienie zgodności z umowami oraz spójności i poprawności z obowiązującymi regulacjami,
    • koordynowanie przygotowania i weryfikacja dokumentacji rozliczeniowej pod kątem zgodności z zawartymi umowami i zleceniami oraz realizacja rozliczeń w tym zakresie,
    • sporządzanie i analiza okresowych raportów związanych między innymi z terminowością zawierania, realizacji i rozliczania umów SLA, wspierających działania klientów wewnętrznych i jednostki TAURON Obsługa Klienta.

Oferujemy:

  • Nasze benefity i mocne strony

    Praca w firmie przyjaznej różnym pokoleniom i nagrodzonej tytułem Friendly Workplace 2022 oraz Dream Employer 2024​
    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (docelowo na czas nieokreślony)
    • Dodatkowe składniki wynagrodzenia: m.in. premia roczna oraz premie kwartalne​​
    • Elastyczne systemy czasu pracy nastawione na zachowanie równowagi życia zawodowego i prywatnego
    • Bezpłatny parking dla pracowników przy Biurze w Katowicach
    • Prywatna opieka medyczna w Enel-Med (pakiet obejmujący nielimitowany dostęp do lekarzy wielu specjalizacji) ​
    • Dostęp do platformy wsparcia psychologicznego Helping Hand (możliwość 3 bezpłatnych konsultacji rocznie)​
    • Dofinansowanie do karty MultiSport​
    • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego w PZU
    • Pracowniczy Program Emerytalny​
    • Taryfa pracownicza - pomniejszenie rachunków za energię elektryczną w limicie 3000 kWh rocznie​
    • Dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS (m.in. pożyczki na preferencyjnych zasadach etc.)​
    • Coroczne dofinansowanie do wypoczynku (również dla dzieci pracowników)​
    • Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka​
    • Akcje wolontaryjne dla pracowników Grupy TAURON (m.in. Szlachetna Paczka, charytatywny Bieg Firmowy etc.)​
    • Program Poleceń Pracowniczych z możliwością otrzymania nagrody finansowej za skuteczne polecenie​
    • Dostęp do platformy e-learning (możliwość realizacji szkoleń w dowolnym miejscu i czasie)​