Podstawowe informacje
-
Poziom stanowiska:
-
Stanowisko specjalistyczne
-
Miejsce pracy:
-
Wrocław
-
Oferta ważna do:
-
2025-07-09
-
Spółka:
-
TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
-
Umowa:
-
Umowa na zastępstwo
-
Nr referencyjny:
-
TAOK/2025/00832
Wymagania:
Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel to pełne pasji zespoły, które zainicjują nowe możliwości biznesowe. Wartości, którymi się kierujemy to odpowiedzialność i zaangażowanie, a nasze zadania realizujemy efektywnie, pełni nowej energii!
Dołącz do nas i zasil przyszłość nową energią!
Czego od Ciebie oczekujemy?
• 2-letniego doświadczenia w obsłudze umów i kontraktów pomiędzy podmiotami gospodarczymi
• Wykształcenia wyższego - mile widziane kierunkowe: zarządzanie, finanse, prawo
• Orientacji na klienta, umiejętności współpracy na wysokim szczeblu zarządzania
• Bardzo dobrej znajomości pakietu biurowego MS Office (w szczególności Excel)
• Umiejętności samodzielnego prowadzenia uzgodnień wymagających zaangażowania innych jednostek organizacyjnych spółki i klientów wewnętrznych
• Umiejętności pracy zespołowej
• Zorientowania na szczegóły i umiejętności analitycznychplanowania i dobrej organizacji pracy,
Miło, jeśli posiadasz:
• Doświadczenie w pracy w obszarze finansów (rozliczanie, fakturowanie), znajomość systemów ERP
Zakres obowiązków:
Jakie zadania na Ciebie czekają?
Podstawowym obowiązkiem specjalistów Biura Kontraktów jest koordynacja komunikacji z klientami wewnętrznymi - spółkami z Grupy TAURON w zakresie realizacji zadań zgłoszonych do TAURON Obsługa Klienta w ramach umowy SLA (usługi standardowe i zlecenia). W tym:
• przygotowywanie i koordynacja zawierania oraz aktualizacja umów i zleceń,
• udział w opracowywaniu zasad współpracy pomiędzy klientami wewnętrznymi (spółkami Grupy TAURON) a jednostkami spółki TAURON Obsługa Klienta w zakresie realizacji umów i zleceń,
• koordynowanie i wsparcie w realizacji zadań zleconych przez klientów wewnętrznych, zapewnienie zgodności z umowami oraz spójności i poprawności z obowiązującymi regulacjami,
• koordynowanie przygotowania i weryfikacja dokumentacji rozliczeniowej pod kątem zgodności z zawartymi umowami i zleceniami oraz realizacja rozliczeń w tym zakresie,
• sporządzanie i analiza okresowych raportów związanych między innymi z terminowością zawierania, realizacji i rozliczania umów SLA, wspierających działania klientów wewnętrznych i jednostki TAURON Obsługa Klienta.
Oferujemy:
Nasze benefity i mocne strony
• Praca w firmie przyjaznej różnym pokoleniom i nagrodzonej tytułem Friendly Workplace 2022 oraz Dream Employer 2024
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (docelowo na czas nieokreślony)
• Dodatkowe składniki wynagrodzenia: m.in. premia roczna oraz premie kwartalne
• Elastyczne systemy czasu pracy nastawione na zachowanie równowagi życia zawodowego i prywatnego
• Bezpłatny parking dla pracowników przy Biurze w Katowicach
• Prywatna opieka medyczna w Enel-Med (pakiet obejmujący nielimitowany dostęp do lekarzy wielu specjalizacji)
• Dostęp do platformy wsparcia psychologicznego Helping Hand (możliwość 3 bezpłatnych konsultacji rocznie)
• Dofinansowanie do karty MultiSport
• Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego w PZU
• Pracowniczy Program Emerytalny
• Taryfa pracownicza - pomniejszenie rachunków za energię elektryczną w limicie 3000 kWh rocznie
• Dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS (m.in. pożyczki na preferencyjnych zasadach etc.)
• Coroczne dofinansowanie do wypoczynku (również dla dzieci pracowników)
• Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka
• Akcje wolontaryjne dla pracowników Grupy TAURON (m.in. Szlachetna Paczka, charytatywny Bieg Firmowy etc.)
• Program Poleceń Pracowniczych z możliwością otrzymania nagrody finansowej za skuteczne polecenie
• Dostęp do platformy e-learning (możliwość realizacji szkoleń w dowolnym miejscu i czasie)Dołącz do nas! #Zasilani nową energią