Podstawowe informacje
-
Poziom stanowiska:
-
Stanowisko kierownicze
-
Miejsce pracy:
-
Katowice, Gliwice
-
Oferta ważna do:
-
2025-05-30
-
Spółka:
-
TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
-
Umowa:
-
Docelowo umowa na czas nieokreślony
-
Nr referencyjny:
-
TAOK/2025/00149
Wymagania:
Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel to pełne pasji zespoły, które zainicjują nowe możliwości biznesowe. Wartości, którymi się kierujemy to odpowiedzialność i zaangażowanie, a nasze zadania realizujemy efektywnie, pełni nowej energii!
Dołącz do nas i zasil przyszłość nową energią!Czego od Ciebie oczekujemy?
• Kilkuletniego doświadczenia w zarządzaniu zespołem na stanowisku kierowniczym
• Doświadczenia w obszarze zarządzania procesowego i w pracy z metodami Lean, Six Sigma i problem solvingu
• Doświadczenia w zarządzaniu zespołami zajmującymi się zadaniami optymalizacyjnymi
• Doświadczenie w analizie kosztów i wskaźników KPI
• Odpowiedzialności za jakość i efektywność realizacji powierzonych zadań
• Umiejętności budowania atmosfery pracy wspierającej otwartą komunikację, motywację pracowników i ich zaangażowanie
• Umiejętności dobrej organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu
• Analitycznego myślenia, rozwiązywania trudnych zagadnień i koncentracji na celach biznesowych
• Umiejętności podejmowania decyzji oraz współpracy w zmiennym środowisku biznesowym
• Proaktywnej postawy, także we wdrażaniu rozwiązań mających na celu poprawę efektowności i jakości realizowanych procesów
• Czynnego prawa jazdy kat. B
• Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (B2)Miło, jeśli posiadasz:
• Znajomość branży energetycznej i rynku energii
• Certyfikat Green/Black Belt
• Znajomość BPMN
• Wykształcenie wyższe: procesowe, ekonomiczne, administracyjne, zarządzanie lub pokrewne
Zakres obowiązków:
Jakie zadania na Ciebie czekają?
• Podejmowanie działań ukierunkowanych na optymalizację procesów, identyfikacja kluczowych problemów oraz wypracowanie efektywnych i innowacyjnych rozwiązań
• Planowanie, koordynowanie i nadzorowanie projektów optymalizacyjnych w obszarze obsługi klienta
• Nadzór i odpowiedzialność za przygotowywanie analiz, opracowywanie prezentacji oraz formułowanie wniosków i rekomendacji do zmian w procesach/dokumentach obsługowych
• Odpowiedzialność za monitorowanie i analizę KPI w procesach w celu śledzenia postępów optymalizacyjnych i zapewnienia najwyższej efektywności
• Nadzór nad dokumentacją optymalizacyjną
• Promowanie kultury ciągłego doskonalenia w organizacji poprzez inicjowanie warsztatów i sesji szkoleniowych
• Zarządzanie Systemem Sugestii Pracowniczych
• Poszukiwanie oraz wdrażanie nowych narzędzi wspierających działania optymalizacyjne
• Współpraca z innymi obszarami Obsługi Klienta oraz Spółkami Grupy TAURON aby zapewnić skuteczne wdrażanie optymalizacji procesów
• Zapewnienie efektywnego funkcjonowania Sekcji
• Zarządzanie i rozwijanie kompetencji podległego zespołu pracowników
• Sporządzanie sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Spółki
Oferujemy:
Nasze benefity i mocne strony:
• Możliwość współpracy z osobami o różnym poziomie wiedzy i doświadczenia
• Praca w firmie przyjaznej różnym pokoleniom i nagrodzonej tytułem Friendly Workplace 2022 oraz Dream Employer 2024
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (docelowo na czas nieokreślony)
• Dodatkowe składniki wynagrodzenia: m.in. premia roczna oraz premie kwartalne
• Elastyczne systemy czasu pracy nastawione na zachowanie równowagi życia zawodowego i prywatnego
• Możliwość pracy w systemie hybrydowym: częściowo z domu, częściowo z biura
• Prywatna opieka medyczna w Enel-Med (pakiet obejmujący nielimitowany dostęp do lekarzy wielu specjalizacji)
• Dostęp do platformy wsparcia psychologicznego Helping Hand (możliwość 3 bezpłatnych konsultacji rocznie)
• Dofinansowanie do karty MultiSport
• Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego w PZU
• Pracowniczy Program Emerytalny
• Taryfa pracownicza - pomniejszenie rachunków za energię elektryczną w limicie 3000 kWh rocznie
• Dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS (m.in. zapomogi, pożyczki na preferencyjnych zasadach etc.)
• Coroczne dofinansowanie do wypoczynku (również dla dzieci pracowników)
• Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka
• Akcje wolontaryjne dla pracowników Grupy TAURON (m.in. Szlachetna Paczka, charytatywny Bieg Firmowy etc.)
• Program Poleceń Pracowniczych z możliwością otrzymania nagrody finansowej za skuteczne polecenie
• Dostęp do platformy e-learning (możliwość realizacji szkoleń w dowolnym miejscu i czasie)Dołącz do nas! #Zasilani nową energią