Kierownik/ Kierowniczka Sekcji Optymalizacji Procesów

Podstawowe informacje

Poziom stanowiska:

Stanowisko kierownicze

Miejsce pracy:

Katowice, Gliwice

Oferta ważna do:

2025-05-30

Spółka:

TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.

Umowa:

Docelowo umowa na czas nieokreślony

Nr referencyjny:

TAOK/2025/00149


Wymagania:

  • Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel to pełne pasji zespoły, które zainicjują nowe możliwości biznesowe. Wartości, którymi się kierujemy to odpowiedzialność i zaangażowanie, a nasze zadania realizujemy efektywnie, pełni nowej energii!
    Dołącz do nas i zasil przyszłość nową energią!

     

    Czego od Ciebie oczekujemy?

    • Kilkuletniego doświadczenia w zarządzaniu zespołem na stanowisku kierowniczym
    • Doświadczenia w obszarze zarządzania procesowego i w pracy z metodami Lean, Six Sigma i problem solvingu
    • Doświadczenia w zarządzaniu zespołami zajmującymi się zadaniami optymalizacyjnymi
    • Doświadczenie w analizie kosztów i wskaźników KPI
    • Odpowiedzialności za jakość i efektywność realizacji powierzonych zadań
    • Umiejętności budowania atmosfery pracy wspierającej otwartą komunikację, motywację pracowników i ich zaangażowanie
    • Umiejętności dobrej organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu
    • Analitycznego myślenia, rozwiązywania trudnych zagadnień i koncentracji na celach biznesowych
    • Umiejętności podejmowania decyzji oraz współpracy w zmiennym środowisku biznesowym
    • Proaktywnej postawy, także we wdrażaniu rozwiązań mających na celu poprawę efektowności i jakości realizowanych procesów
    • Czynnego prawa jazdy kat. B
    • Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (B2)

     

    Miło, jeśli posiadasz:

    • Znajomość branży energetycznej i rynku energii
    • Certyfikat Green/Black Belt
    • Znajomość BPMN 
    • Wykształcenie wyższe: procesowe, ekonomiczne, administracyjne, zarządzanie lub pokrewne

Zakres obowiązków:

  • Jakie zadania na Ciebie czekają?

    • Podejmowanie działań ukierunkowanych na optymalizację procesów, identyfikacja kluczowych problemów oraz wypracowanie efektywnych i innowacyjnych rozwiązań
    • Planowanie, koordynowanie i nadzorowanie projektów optymalizacyjnych w obszarze obsługi klienta
    • Nadzór i odpowiedzialność za przygotowywanie analiz, opracowywanie prezentacji oraz formułowanie wniosków i rekomendacji do zmian w procesach/dokumentach obsługowych
    • Odpowiedzialność za monitorowanie i analizę KPI w procesach w celu śledzenia postępów optymalizacyjnych i zapewnienia najwyższej efektywności
    • Nadzór nad dokumentacją optymalizacyjną
    • Promowanie kultury ciągłego doskonalenia w organizacji poprzez inicjowanie warsztatów i sesji szkoleniowych
    • Zarządzanie Systemem Sugestii Pracowniczych
    • Poszukiwanie oraz wdrażanie nowych narzędzi wspierających działania optymalizacyjne
    • Współpraca z innymi obszarami Obsługi Klienta  oraz Spółkami Grupy TAURON aby zapewnić skuteczne wdrażanie optymalizacji procesów
    • Zapewnienie efektywnego funkcjonowania Sekcji
    • Zarządzanie i rozwijanie kompetencji podległego zespołu pracowników
    • Sporządzanie sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Spółki

Oferujemy:

  • Nasze benefity i mocne strony:

    • Możliwość współpracy z osobami o różnym poziomie wiedzy i doświadczenia​​
    • Praca w firmie przyjaznej różnym pokoleniom i nagrodzonej tytułem Friendly Workplace 2022 oraz Dream Employer 2024​
    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (docelowo na czas nieokreślony) 
    • Dodatkowe składniki wynagrodzenia: m.in. premia roczna oraz premie kwartalne​​
    • Elastyczne systemy czasu pracy nastawione na zachowanie równowagi życia zawodowego i prywatnego
    • Możliwość pracy w systemie hybrydowym: częściowo z domu, częściowo z biura
    • Prywatna opieka medyczna w Enel-Med (pakiet obejmujący nielimitowany dostęp do lekarzy wielu specjalizacji) ​
    • Dostęp do platformy wsparcia psychologicznego Helping Hand (możliwość 3 bezpłatnych konsultacji rocznie)​
    • Dofinansowanie do karty MultiSport​
    • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego w PZU
    • Pracowniczy Program Emerytalny​
    • Taryfa pracownicza - pomniejszenie rachunków za energię elektryczną w limicie 3000 kWh rocznie​
    • Dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS (m.in. zapomogi, pożyczki na preferencyjnych zasadach etc.)​
    • Coroczne dofinansowanie do wypoczynku (również dla dzieci pracowników)​
    • Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka​
    • Akcje wolontaryjne dla pracowników Grupy TAURON (m.in. Szlachetna Paczka, charytatywny Bieg Firmowy etc.)​
    • Program Poleceń Pracowniczych z możliwością otrzymania nagrody finansowej za skuteczne polecenie​
    • Dostęp do platformy e-learning (możliwość realizacji szkoleń w dowolnym miejscu i czasie)​

    Dołącz do nas! #Zasilani nową energią