Kierownik/ Kierowniczka Sekcji Obsługi Zgłoszeń i Reklamacji

Podstawowe informacje

Poziom stanowiska:

Stanowisko kierownicze

Miejsce pracy:

Legnica

Oferta ważna do:

2025-08-09

Spółka:

TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.

Umowa:

Docelowo umowa na czas nieokreślony

Nr referencyjny:

TAOK/2025/01006


Wymagania:

  • Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel to pełne pasji zespoły, które zainicjują nowe możliwości biznesowe. Wartości, którymi się kierujemy to odpowiedzialność i zaangażowanie, a nasze zadania realizujemy efektywnie, pełni nowej energii! 
    Dołącz do nas i zasil przyszłość nową energią!

     

    Czego od Ciebie oczekujemy?

    • Kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem 
    • Dobrej organizacji pracy i samodzielności 
    • Umiejętności pracy w zespole i szybkiego reagowania na pojawiające się wyzwania 
    • Proaktywnej postawy we wdrażaniu rozwiązań mających na celu poprawę efektywności i jakości realizowanych procesów 
    • Analitycznego myślenia, rozwiązywania trudnych zagadnień i koncentracji na celach biznesowych 
    • Zdolności do myślenia innowacyjnego 
    • Umiejętności budowania relacji 
    • Znajomości MS Office Czynnego prawa jazdy kat. B i gotowości do podróży służbowych

     

    Miło, jeśli posiadasz:

    • Doświadczenie na podobnym stanowisku lub stanowisku związanym z obsługą klienta 
    • Znajomość rynku energii, prawa energetycznego oraz prawa cywilnego 
    • Znajomość systemu bilingowego AUMS

Zakres obowiązków:

  • Jakie zadania na Ciebie czekają?

    • Efektywne zarządzanie zespołem pracowników w oparciu o cele i dążenie do ich realizacji
    • Koordynowanie i kontrola przebiegu procesu reklamacji w tym monitorowanie parametrów jakościowych i KPI
    • Rozpatrywanie szczególnie trudnych zgłoszeń reklamacyjnych
    • Ustalanie kryteriów realizacji reklamacji
    • Współpraca z pozostałymi działami firmy
    • Kontakty z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi
    • Udział w opracowywaniu procesów, procedur, mające zmaksymalizować wydajność i efektywność funkcjonowania zespołu
    • Opracowywanie i przygotowanie analiz ze statystyk i raportów z zakresu prowadzonych reklamacji
    • Przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrze i zewnętrzne spółki
    • Prowadzenie szkoleń dla nowych pracowników

Oferujemy:

  • Nasze benefity i mocne strony:

    • Udział w interdyscyplinarnych projektach na rzecz całej Grupy TAURON
    • Praca w firmie przyjaznej różnym pokoleniom i nagrodzonej tytułem Friendly Workplace 2022 oraz Dream Employer 2024
    • Możliwość współpracy z osobami o różnym poziomie wiedzy i doświadczenia
    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (docelowo na czas nieokreślony)
    • Dodatkowe składniki wynagrodzenia: m.in. premia roczna oraz premie kwartalne
    • Możliwość pracy w systemie hybrydowym: częściowo z domu, częściowo z biura
    • Prywatna opieka medyczna w Enel-Med (pakiet obejmujący nielimitowany dostęp do lekarzy wielu specjalizacji)
    • Dostęp do platformy wsparcia psychologicznego Helping Hand (możliwość 3 bezpłatnych konsultacji rocznie)
    • Dofinansowanie do karty MultiSport
    • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego w PZU
    • Pracowniczy Program Emerytalny
    • Taryfa pracownicza - pomniejszenie rachunków za energię elektryczną w limicie 3000 kWh rocznie
    • Dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS (m.in. zapomogi, pożyczki na preferencyjnych zasadach etc.)
    • Coroczne dofinansowanie do wypoczynku (również dla dzieci pracowników)
    • Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka
    • Akcje wolontaryjne dla pracowników Grupy TAURON (m.in. Szlachetna Paczka, charytatywny Bieg Firmowy etc.)
    • Program Poleceń Pracowniczych z możliwością otrzymania nagrody finansowej za skuteczne polecenie
    • Dostęp do platformy e-learning (możliwość realizacji szkoleń w dowolnym miejscu i czasie)
    Dołącz do nas i zasil przyszłość nową energią!
    #Zasilani nową energią