Lider Zespołu Sprzedażowego w Contact Center

Podstawowe informacje

Poziom stanowiska:

Stanowisko specjalistyczne

Miejsce pracy:

Gliwice

Oferta ważna do:

2025-07-26

Spółka:

TAURON Sprzedaż sp. z o.o.

Umowa:

Umowa na zastępstwo

Nr referencyjny:

TS/2025/06/27


Wymagania:

    • Minimum rok doświadczenia w zarządzaniu zespołem sprzedażowym w środowisku Contact Center
    • Umiejętność planowania i organizowania pracy zespołu
    • Doświadczenie w analizie rozmów sprzedażowych oraz pracy jakościowej z konsultantami
    • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i przekazywania celów
    • Praktyka w udzielaniu informacji zwrotnej i prowadzeniu coachingów

Zakres obowiązków:

    • Zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych i wspieranie ich w codziennej pracy
    • Realizacja założonych celów sprzedażowych zespołu
    • Prowadzenie jakościowej pracy z konsultantami: analiza rozmów, wskazywanie obszarów do rozwoju
    • Regularne udzielanie feedbacku i prowadzenie sesji coachingowych przy stanowisku pracy
    • Wdrażanie nowych pracowników oraz wspieranie ich w adaptacji
    • Organizowanie pracy zespołu oraz dbanie o motywację i zaangażowanie

Oferujemy:

    • Zatrudnienie  w oparciu o umowę na zastępstwo z długą perspektywą czasową (ok 24m) w organizacji o ustabilizowanej pozycji na rynku
    • Wpływ na rozwój zespołu i realne możliwości wdrażania własnych pomysłów
    • Dostęp do szkoleń rozwijających kompetencje menedżerskie i sprzedażowe
    • Przyjazną atmosferę i wsparcie w codziennych działaniach
    • Benefity , w tym prywatna opieka medyczna