Koordynator/ Koordynatorka Procesu ds. zarządzania usługami SLA

Podstawowe informacje

Poziom stanowiska:

Stanowisko specjalistyczne

Miejsce pracy:

Kraków

Oferta ważna do:

2025-07-27

Spółka:

TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.

Umowa:

Umowa na zastępstwo

Nr referencyjny:

TAOK/2025/00843


Wymagania:

  • Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel to pełne pasji zespoły, które zainicjują nowe możliwości biznesowe. Wartości, którymi się kierujemy to odpowiedzialność i zaangażowanie, a nasze zadania realizujemy efektywnie, pełni nowej energii!

     

    Czego od Ciebie oczekujemy?

    • Doświadczenia w opracowywaniu raportów i analiz dotyczących realizacji usług oraz wskaźników SLA i KPI
    •Zdolności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków na podstawie danych - w tym identyfikowania obszarów wymagających poprawy
    • Umiejętności koordynowania i monitorowania realizacji zleceń dodatkowych oraz skutecznego raportowania ich statusu
    • Znajomości zasad działania umów SLA oraz gotowości do ich analizy i dostosowywania do zmieniających się potrzeb klientów
    • Umiejętności szybkiego reagowania na incydenty, skutecznej eskalacji problemów oraz koordynacji działań naprawczych
    • Dbałości o jakość realizowanych zadań i umiejętności ich weryfikacji przed przekazaniem wyników klientowi
    • Umiejętności planowania, kontraktowania i monitorowania usług zgodnie z zapisami SLA.
    • Doświadczenia w opracowywaniu raportów i analiz dotyczących realizacji usług oraz wskaźników SLA i KPI.
    • Zdolności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków na podstawie danych - w tym identyfikowania obszarów wymagających poprawy.
    • Umiejętności koordynowania i monitorowania realizacji zleceń dodatkowych oraz skutecznego raportowania ich statusu.
    • Znajomości zasad działania umów SLA oraz gotowości do ich analizy i dostosowywania do zmieniających się potrzeb klientów.

Zakres obowiązków:

  • Jakie zadania na Ciebie czekają?

    • Planowanie, kontraktowanie i monitorowanie usług SLA
    • Opracowywanie wzorów i raportów dotyczących realizacji usług SLA
    • Rozliczanie i analiza wyników SLA, KPI oraz identyfikowanie obszarów wymagających poprawy
    • Koordynacja, monitorowanie i raportowanie realizacji zleceń dodatkowych
    • Odbieranie i przetwarzanie zgłoszeń, pytań i zadań przekazywanych przez klientów
    • Organizowanie i prowadzenie spotkań z klientami w celu omawiania bieżących spraw i statusu realizowanych zadań w Pionie Obsługi Klienta
    • Utrzymywanie regularnego kontaktu z przedstawicielami klientów, bliska współpraca z klientami i działami w pionie Obsługi Klienta, w celu zapewnienia zgodności działań z umowami SLA oraz ich skutecznej realizacji

Oferujemy:

  • Nasze benefity i mocne strony:

    • Udział w interdyscyplinarnych projektach na rzecz całej Grupy TAURON
    • Praca w firmie przyjaznej różnym pokoleniom i nagrodzonej tytułem Friendly Workplace 2022 oraz Dream Employer 2024
    • Możliwość współpracy z osobami o różnym poziomie wiedzy i doświadczenia
    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (umowa na zastępstwo)
    • Dodatkowe składniki wynagrodzenia: m.in. premia roczna oraz premie kwartalne
    • Możliwość pracy w systemie hybrydowym: częściowo z domu, częściowo z biura
    • Prywatna opieka medyczna w Enel-Med (pakiet obejmujący nielimitowany dostęp do lekarzy wielu specjalizacji)
    • Dostęp do platformy wsparcia psychologicznego Helping Hand (możliwość 3 bezpłatnych konsultacji rocznie)
    • Dofinansowanie do karty MultiSport
    • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego w PZU
    • Pracowniczy Program Emerytalny
    • Taryfa pracownicza - pomniejszenie rachunków za energię elektryczną w limicie 3000 kWh rocznie
    • Dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS (m.in. zapomogi, pożyczki na preferencyjnych zasadach etc.)
    • Coroczne dofinansowanie do wypoczynku (również dla dzieci pracowników)
    • Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka
    • Akcje wolontaryjne dla pracowników Grupy TAURON (m.in. Szlachetna Paczka, charytatywny Bieg Firmowy etc.)
    • Program Poleceń Pracowniczych z możliwością otrzymania nagrody finansowej za skuteczne polecenie
    • Dostęp do platformy e-learning (możliwość realizacji szkoleń w dowolnym miejscu i czasie)

    Dołącz do nas i zasil przyszłość nową energią!
    #Zasilani nową energią