Podstawowe informacje
-
Poziom stanowiska:
-
Stanowisko specjalistyczne
-
Miejsce pracy:
-
Kraków
-
Oferta ważna do:
-
2025-07-27
-
Spółka:
-
TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
-
Umowa:
-
Umowa na zastępstwo
-
Nr referencyjny:
-
TAOK/2025/00843
Wymagania:
Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel to pełne pasji zespoły, które zainicjują nowe możliwości biznesowe. Wartości, którymi się kierujemy to odpowiedzialność i zaangażowanie, a nasze zadania realizujemy efektywnie, pełni nowej energii!
Czego od Ciebie oczekujemy?
• Doświadczenia w opracowywaniu raportów i analiz dotyczących realizacji usług oraz wskaźników SLA i KPI
•Zdolności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków na podstawie danych - w tym identyfikowania obszarów wymagających poprawy
• Umiejętności koordynowania i monitorowania realizacji zleceń dodatkowych oraz skutecznego raportowania ich statusu
• Znajomości zasad działania umów SLA oraz gotowości do ich analizy i dostosowywania do zmieniających się potrzeb klientów
• Umiejętności szybkiego reagowania na incydenty, skutecznej eskalacji problemów oraz koordynacji działań naprawczych
• Dbałości o jakość realizowanych zadań i umiejętności ich weryfikacji przed przekazaniem wyników klientowi
• Umiejętności planowania, kontraktowania i monitorowania usług zgodnie z zapisami SLA.
• Doświadczenia w opracowywaniu raportów i analiz dotyczących realizacji usług oraz wskaźników SLA i KPI.
• Zdolności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków na podstawie danych - w tym identyfikowania obszarów wymagających poprawy.
• Umiejętności koordynowania i monitorowania realizacji zleceń dodatkowych oraz skutecznego raportowania ich statusu.
• Znajomości zasad działania umów SLA oraz gotowości do ich analizy i dostosowywania do zmieniających się potrzeb klientów.
Zakres obowiązków:
Jakie zadania na Ciebie czekają?
• Planowanie, kontraktowanie i monitorowanie usług SLA
• Opracowywanie wzorów i raportów dotyczących realizacji usług SLA
• Rozliczanie i analiza wyników SLA, KPI oraz identyfikowanie obszarów wymagających poprawy
• Koordynacja, monitorowanie i raportowanie realizacji zleceń dodatkowych
• Odbieranie i przetwarzanie zgłoszeń, pytań i zadań przekazywanych przez klientów
• Organizowanie i prowadzenie spotkań z klientami w celu omawiania bieżących spraw i statusu realizowanych zadań w Pionie Obsługi Klienta
• Utrzymywanie regularnego kontaktu z przedstawicielami klientów, bliska współpraca z klientami i działami w pionie Obsługi Klienta, w celu zapewnienia zgodności działań z umowami SLA oraz ich skutecznej realizacji
Oferujemy:
Nasze benefity i mocne strony:
• Udział w interdyscyplinarnych projektach na rzecz całej Grupy TAURON
• Praca w firmie przyjaznej różnym pokoleniom i nagrodzonej tytułem Friendly Workplace 2022 oraz Dream Employer 2024
• Możliwość współpracy z osobami o różnym poziomie wiedzy i doświadczenia
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (umowa na zastępstwo)
• Dodatkowe składniki wynagrodzenia: m.in. premia roczna oraz premie kwartalne
• Możliwość pracy w systemie hybrydowym: częściowo z domu, częściowo z biura
• Prywatna opieka medyczna w Enel-Med (pakiet obejmujący nielimitowany dostęp do lekarzy wielu specjalizacji)
• Dostęp do platformy wsparcia psychologicznego Helping Hand (możliwość 3 bezpłatnych konsultacji rocznie)
• Dofinansowanie do karty MultiSport
• Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego w PZU
• Pracowniczy Program Emerytalny
• Taryfa pracownicza - pomniejszenie rachunków za energię elektryczną w limicie 3000 kWh rocznie
• Dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS (m.in. zapomogi, pożyczki na preferencyjnych zasadach etc.)
• Coroczne dofinansowanie do wypoczynku (również dla dzieci pracowników)
• Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka
• Akcje wolontaryjne dla pracowników Grupy TAURON (m.in. Szlachetna Paczka, charytatywny Bieg Firmowy etc.)
• Program Poleceń Pracowniczych z możliwością otrzymania nagrody finansowej za skuteczne polecenie
• Dostęp do platformy e-learning (możliwość realizacji szkoleń w dowolnym miejscu i czasie)Dołącz do nas i zasil przyszłość nową energią!
#Zasilani nową energią