Specjalista/ Specjalistka ds. badań i zarządzania doświadczeniem klienta

Podstawowe informacje

Poziom stanowiska:

Stanowisko specjalistyczne

Miejsce pracy:

Kraków, Wrocław, Katowice

Oferta ważna do:

2025-08-02

Spółka:

TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.

Umowa:

Docelowo umowa na czas nieokreślony

Nr referencyjny:

TAOK/2025/00922


Wymagania:

  • Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel to pełne pasji zespoły, które zainicjują nowe możliwości biznesowe. Wartości, którymi się kierujemy to odpowiedzialność i zaangażowanie, a nasze zadania realizujemy efektywnie, pełni nowej energii!
    Dołącz do nas i zasil przyszłość nową energią!

     

    Czego od Ciebie oczekujemy?
    • Doświadczenia w mapowaniu podróży klienta oraz realizacji badań jakościowych i ilościowych
    • Podstawowej znajomości podejścia Service Design, Design Thinking
    • Umiejętności przekładania obserwacji klienta na konkretne usprawnienia i propozycje rozwiązań
    • Proaktywności, kreatywności i chęci wpływania na realne zmiany w doświadczeniu klienta
    • Samodzielności i odpowiedzialności w realizacji projektów

     

    Miło, jeśli posiadasz:

    • Znajomość narzędzi do mapowania podróży klienta (np. Smaply, Miro, UXPressia, Figma)
    • Umiejętność tworzenia prostych prototypów i testowania rozwiązań z użytkownikami
    • Znajomość podstaw Service Blueprint
    • Doświadczenie we współpracy z zespołami IT, UX/UI lub obsługi klienta

Zakres obowiązków:

  • Jakie zadania na Ciebie czekają?

    • Projektowanie i analiza Customer Journey Map - identyfikacja kluczowych punktów styku oraz insightów z perspektywy klienta
    • Współpraca z zespołami projektowymi przy inicjatywach z zakresu Service Design - od etapu diagnozy po wdrożenie rozwiązań
    • Projektowanie i realizacja badań ilościowych i jakościowych z klientami (m.in. wywiady pogłębione, ankiety, testy użyteczności)
    • Tworzenie rekomendacji i inicjatyw poprawiających doświadczenie klienta w oparciu o wnioski z badań i obserwacji
    • Wsparcie operacyjne projektów mających na celu podnoszenie jakości obsługi i projektowanie bardziej przyjaznych procesów
    • Współtworzenie i moderowanie warsztatów z zespołami biznesowymi

Oferujemy:

  • Nasze benefity i mocne strony:

    • Udział w interdyscyplinarnych projektach na rzecz całej Grupy TAURON
    • Praca w firmie przyjaznej różnym pokoleniom i nagrodzonej tytułem Friendly Workplace 2022 oraz Dream Employer 2024
    • Możliwość współpracy z osobami o różnym poziomie wiedzy i doświadczenia
    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (docelowo na czas nieokreślony)
    • Dodatkowe składniki wynagrodzenia: m.in. premia roczna oraz premie kwartalne
    • Możliwość pracy w systemie hybrydowym: częściowo z domu, częściowo z biura
    • Prywatna opieka medyczna w Enel-Med (pakiet obejmujący nielimitowany dostęp do lekarzy wielu specjalizacji)
    • Dostęp do platformy wsparcia psychologicznego Helping Hand (możliwość 3 bezpłatnych konsultacji rocznie)
    • Dofinansowanie do karty MultiSport
    • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego w PZU
    • Pracowniczy Program Emerytalny
    • Taryfa pracownicza - pomniejszenie rachunków za energię elektryczną w limicie 3000 kWh rocznie
    • Dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS (m.in. zapomogi, pożyczki na preferencyjnych zasadach etc.)
    • Coroczne dofinansowanie do wypoczynku (również dla dzieci pracowników)
    • Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka
    • Akcje wolontaryjne dla pracowników Grupy TAURON (m.in. Szlachetna Paczka, charytatywny Bieg Firmowy etc.)
    • Program Poleceń Pracowniczych z możliwością otrzymania nagrody finansowej za skuteczne polecenie
    • Dostęp do platformy e-learning (możliwość realizacji szkoleń w dowolnym miejscu i czasie)
    Dołącz do nas i zasil przyszłość nową energią!
    #Zasilani nową energią