Podstawowe informacje
-
Poziom stanowiska:
-
Stanowisko specjalistyczne
-
Miejsce pracy:
-
Kraków, Wrocław, Katowice
-
Oferta ważna do:
-
2025-08-02
-
Spółka:
-
TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
-
Umowa:
-
Docelowo umowa na czas nieokreślony
-
Nr referencyjny:
-
TAOK/2025/00922
Wymagania:
Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel to pełne pasji zespoły, które zainicjują nowe możliwości biznesowe. Wartości, którymi się kierujemy to odpowiedzialność i zaangażowanie, a nasze zadania realizujemy efektywnie, pełni nowej energii!
Dołącz do nas i zasil przyszłość nową energią!Czego od Ciebie oczekujemy?
• Doświadczenia w mapowaniu podróży klienta oraz realizacji badań jakościowych i ilościowych
• Podstawowej znajomości podejścia Service Design, Design Thinking
• Umiejętności przekładania obserwacji klienta na konkretne usprawnienia i propozycje rozwiązań
• Proaktywności, kreatywności i chęci wpływania na realne zmiany w doświadczeniu klienta
• Samodzielności i odpowiedzialności w realizacji projektówMiło, jeśli posiadasz:
• Znajomość narzędzi do mapowania podróży klienta (np. Smaply, Miro, UXPressia, Figma)
• Umiejętność tworzenia prostych prototypów i testowania rozwiązań z użytkownikami
• Znajomość podstaw Service Blueprint
• Doświadczenie we współpracy z zespołami IT, UX/UI lub obsługi klienta
Zakres obowiązków:
Jakie zadania na Ciebie czekają?
• Projektowanie i analiza Customer Journey Map - identyfikacja kluczowych punktów styku oraz insightów z perspektywy klienta
• Współpraca z zespołami projektowymi przy inicjatywach z zakresu Service Design - od etapu diagnozy po wdrożenie rozwiązań
• Projektowanie i realizacja badań ilościowych i jakościowych z klientami (m.in. wywiady pogłębione, ankiety, testy użyteczności)
• Tworzenie rekomendacji i inicjatyw poprawiających doświadczenie klienta w oparciu o wnioski z badań i obserwacji
• Wsparcie operacyjne projektów mających na celu podnoszenie jakości obsługi i projektowanie bardziej przyjaznych procesów
• Współtworzenie i moderowanie warsztatów z zespołami biznesowymi
Oferujemy:
Nasze benefity i mocne strony:
• Udział w interdyscyplinarnych projektach na rzecz całej Grupy TAURON
• Praca w firmie przyjaznej różnym pokoleniom i nagrodzonej tytułem Friendly Workplace 2022 oraz Dream Employer 2024
• Możliwość współpracy z osobami o różnym poziomie wiedzy i doświadczenia
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (docelowo na czas nieokreślony)
• Dodatkowe składniki wynagrodzenia: m.in. premia roczna oraz premie kwartalne
• Możliwość pracy w systemie hybrydowym: częściowo z domu, częściowo z biura
• Prywatna opieka medyczna w Enel-Med (pakiet obejmujący nielimitowany dostęp do lekarzy wielu specjalizacji)
• Dostęp do platformy wsparcia psychologicznego Helping Hand (możliwość 3 bezpłatnych konsultacji rocznie)
• Dofinansowanie do karty MultiSport
• Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego w PZU
• Pracowniczy Program Emerytalny
• Taryfa pracownicza - pomniejszenie rachunków za energię elektryczną w limicie 3000 kWh rocznie
• Dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS (m.in. zapomogi, pożyczki na preferencyjnych zasadach etc.)
• Coroczne dofinansowanie do wypoczynku (również dla dzieci pracowników)
• Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka
• Akcje wolontaryjne dla pracowników Grupy TAURON (m.in. Szlachetna Paczka, charytatywny Bieg Firmowy etc.)
• Program Poleceń Pracowniczych z możliwością otrzymania nagrody finansowej za skuteczne polecenie
• Dostęp do platformy e-learning (możliwość realizacji szkoleń w dowolnym miejscu i czasie)
Dołącz do nas i zasil przyszłość nową energią!
#Zasilani nową energią