Kierownik/Kierowniczka Punktu Obsługi Klienta

Podstawowe informacje

Poziom stanowiska:

Stanowisko kierownicze

Miejsce pracy:

Wrocław

Oferta ważna do:

2024-05-24

Spółka:

TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.

Umowa:

Docelowo umowa na czas nieokreślony

Nr referencyjny:

TOK/2024/00068


Wymagania:

  • Czego od Ciebie oczekujemy?

    • Kilkuletniego doświadczenia w zarządzaniu zespołem oraz w pracy w obszarze sprzedaży i obsługi klienta
    • Umiejętności budowania atmosfery pracy wspierającej otwartą komunikację, motywację pracowników i ich zaangażowanie
    • Umiejętności dobrej organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu
    • Umiejętności podejmowania decyzji oraz współpracy w zmiennym środowisku biznesowym
    • Analitycznego myślenia i koncentracji na celach biznesowych
    • Umiejętności podejmowania inicjatywy i proaktywnej postawy w działaniu
    • Wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych oraz wysokiej kultury osobistej
    • Inicjowania nowych rozwiązań mających na celu poprawę efektowności i jakości realizowanych rozwiązań
    • Czynnego prawa jazdy kat. B


    Miło, jeśli posiadasz:
    • Znajomość zagadnień formalno-prawnych w zakresie zawierania umów cywilno-prawnych
    • Dobrą znajomość pakietu MS Office
    • Znajomość branży energetycznej oraz przepisów prawa energetycznego
    • Wykształcenie wyższe (kierunkowe: zarządzanie)

Zakres obowiązków:

  • Jakie zadania na Ciebie czekają?

    • Zapewnienie efektywnego funkcjonowania Punktu Obsługi Klienta
    • Zarządzanie zespołem doradców m.in. poprzez rozwijanie kompetencji pracowników, wyznaczanie i rozliczanie celów kwartalnych, prowadzenie rozmów rozwojowych oraz zarządzanie czasem pracy
    • Zapewnienie sprawnej obsługi klientów i realizacji planów sprzedażowych
    • Nadzorowanie realizacji KPI określonych dla Punktów Obsługi Klienta
    • Nadzór oraz zapewnienie doradztwa i wsparcia merytorycznego w rozwiązywaniu złożonych i niestandardowych spraw
    • Inicjowanie działań i wdrażanie zmian wynikających m.in. ze zmiany przepisów prawa, optymalizacji lub uruchomienia nowych procesów

Oferujemy:

  • Nasze benefity i mocne strony:

    • Możliwość współpracy z osobami o różnym poziomie wiedzy i doświadczenia
    • Praca w firmie przyjaznej różnym pokoleniom i nagrodzonej tytułem Friendly Workplace 2022 oraz Dream Employer 2024
    • Dodatkowe składniki wynagrodzenia: m.in. premia roczna oraz premie kwartalne
    • Prywatna opieka medyczna w Enel-Med (pakiet obejmujący nielimitowany dostęp do lekarzy wielu specjalizacji)
    • Dostęp do platformy wsparcia psychologicznego Helping Hand (możliwość 3 bezpłatnych konsultacji rocznie)
    • Dofinansowanie do karty MultiSport
    • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego w PZU
    • Pracowniczy Program Emerytalny
    • Taryfa pracownicza - pomniejszenie rachunków za energię elektryczną w limicie 3000 kWh rocznie
    • Dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS (m.in. zapomogi, pożyczki na preferencyjnych zasadach etc.)
    • Coroczne dofinansowanie do wypoczynku (również dla dzieci pracowników)
    • Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka
    • Akcje wolontaryjne dla pracowników Grupy TAURON (m.in. Szlachetna Paczka, charytatywny Bieg Firmowy etc.)
    • Program Poleceń Pracowniczych z możliwością otrzymania nagrody finansowej za skuteczne polecenie
    • Dostęp do platformy e-learning (możliwość realizacji szkoleń w dowolnym miejscu i czasie)


    Zapuść u nas korzenie i dołącz do TAURON Obsługa Klienta!