Podstawowe informacje
-
Poziom stanowiska:
-
Stanowisko specjalistyczne
-
Miejsce pracy:
-
Wrocław, Legnica, Katowice, Gliwice, Kraków
-
Oferta ważna do:
-
2024-06-05
-
Spółka:
-
TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
-
Umowa:
-
Docelowo umowa na czas nieokreślony
-
Nr referencyjny:
-
TOK/2023/09/15
Wymagania:
Czego od Ciebie oczekujemy?
• Doświadczenia we wdrażaniu i dostawach rozwiązań Microsoft M365, Azure, Windows Enterprise, Power Platform, Power BI, MS Intune
• Doświadczenia w zakresie doradztwa dla użytkowników w ramach technologii Microsoft 365, Azure, Windows Enterprise, Power Platform, Power BI, MS Intune
• Wiedzy z zakresu administrowania Office 365, Azure oraz subskrypcja mi M365, Azure
• Doświadczenie z obszaru zarządzania tożsamością (Identity and Access Management, RBAC, Dostęp Warunkowy, Azure AD PIM, Azure AD Identity Protection, Hybrid Identity, MFA, Microsoft Defender for Identity)
• Umiejętności administrowania środowiskami SharePoint, Exchange Online i środowiskami hybrydowymi
• Znajomości rozwiązania Microsoft Defender Family Products
• Praktycznej wiedzy z obszaru rozwiązań Microsoft M365, Azure, Windows Enterprise, Power Platform, Power BI, MS Intune wraz z usługami bezpieczeństwa oraz tworzenia rozwiązań Power Platform, Power BI oraz MS TeamsMiło, jeśli posiadasz:
• Doświadczenie we wdrażaniu chmury Microsoft M365, Azure, Windows Enterprise, Power Platform, Power BI, MS Intune
Zakres obowiązków:
Jakie zadania na Ciebie czekają?
• Doradztwo techniczne i biznesowe w wyzwaniach związanych z użytkowaniem usług Microsoft M365, Azure, Windows Enterprise, Power Platform, Power BI, MS Intune
• Współtworzenie wewnętrznej, korporacyjnej bazy wiedzy o usługach chmurowych
• Tworzenie nowych rozwiązań na bazie usług Microsoft M365, Azure, Windows Enterprise, Power Platform, PowerBI, MS Intune
• Obsługa zleceń od użytkowników w systemie Help Desk
• Wsparcie w zarządzaniu subskrypcjami M365
• Wsparcie w administracji Office 365 i Azure
• Współpraca z zespołami inżynierów wewnątrz organizacji w celu zapewnienia rozwoju produktów i narzędzi IT
Oferujemy:
Nasze benefity i mocne strony
• Możliwość współpracy z osobami o różnym poziomie wiedzy i doświadczenia
• Udział w projektach IT na rzecz całej Grupy TAURON
• Praca w firmie przyjaznej różnym pokoleniom i nagrodzonej tytułem Friendly Workplace 2022 oraz Dream Employer 2024
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (docelowo na czas nieokreślony) na stanowisku Specjalisty ds. aplikacji wsparcia użytkownika
• Dodatkowe składniki wynagrodzenia: m.in. premia roczna oraz premie kwartalne
• Elastyczne systemy czasu pracy nastawione na zachowanie równowagi życia zawodowego i prywatnego
• Możliwość pracy w systemie hybrydowym: częściowo z domu, częściowo z biura
• Możliwość pracy w wybranej lokalizacji: Wrocław (ul. Powstańców Śląskich), Katowice (ul. Lwowska), Kraków (ul. Dajwór), Gliwice (ul. Wybrzeża Armii Krajowej), Legnica (ul. Partyzantów)
• Prywatna opieka medyczna w Enel-Med (pakiet obejmujący nielimitowany dostęp do lekarzy wielu specjalizacji)
• Dostęp do platformy wsparcia psychologicznego Helping Hand (możliwość 3 bezpłatnych konsultacji rocznie)
• Dofinansowanie do karty MultiSport
• Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego w PZU
• Pracowniczy Program Emerytalny
• Taryfa pracownicza - pomniejszenie rachunków za energię elektryczną w limicie 3000 kWh rocznie
• Dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS (m.in. zapomogi, pożyczki na preferencyjnych zasadach etc.)
• Coroczne dofinansowanie do wypoczynku (również dla dzieci pracowników)
• Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka
• Akcje wolontaryjne dla pracowników Grupy TAURON (m.in. Szlachetna Paczka, charytatywny Bieg Firmowy etc.)
• Program Poleceń Pracowniczych z możliwością otrzymania nagrody finansowej za skuteczne polecenie
• Dostęp do platformy e-learning (możliwość realizacji szkoleń w dowolnym miejscu i czasie)Zapuść u nas korzenie i dołącz do TAURON Obsługa Klienta!