Administrator/ Administratorka Aplikacji IT (M365/Azure/Power Apps)

Podstawowe informacje

Poziom stanowiska:

Stanowisko specjalistyczne

Miejsce pracy:

Wrocław, Legnica, Katowice, Gliwice, Kraków

Oferta ważna do:

2024-05-03

Spółka:

TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.

Umowa:

Docelowo umowa na czas nieokreślony

Nr referencyjny:

TOK/2023/09/15


Wymagania:

  • Czego od Ciebie oczekujemy?

    • Doświadczenia we wdrażaniu i dostawach rozwiązań Microsoft M365, Azure, Windows Enterprise, Power Platform, Power BI, MS Intune
    • Doświadczenia w zakresie doradztwa dla użytkowników w ramach technologii Microsoft 365, Azure, Windows Enterprise, Power Platform, Power BI, MS Intune
    • Wiedzy z zakresu administrowania Office 365, Azure oraz subskrypcja mi M365, Azure
    • Doświadczenie z obszaru zarządzania tożsamością (Identity and Access Management, RBAC, Dostęp Warunkowy, Azure AD PIM, Azure AD Identity Protection, Hybrid Identity, MFA, Microsoft Defender for Identity)
    • Umiejętności administrowania środowiskami SharePoint, Exchange Online i środowiskami hybrydowymi
    • Znajomości rozwiązania Microsoft Defender Family Products
    • Praktycznej wiedzy z obszaru rozwiązań Microsoft M365, Azure, Windows Enterprise, Power Platform, Power BI, MS Intune wraz z usługami bezpieczeństwa oraz tworzenia rozwiązań Power Platform, Power BI oraz MS Teams

     

    Miło, jeśli posiadasz:

    • Doświadczenie we wdrażaniu chmury Microsoft M365, Azure, Windows Enterprise, Power Platform, Power BI, MS Intune

Zakres obowiązków:

  • Jakie zadania na Ciebie czekają?

    • Doradztwo techniczne i biznesowe w wyzwaniach związanych z użytkowaniem usług Microsoft M365, Azure, Windows Enterprise, Power Platform, Power BI, MS Intune
    • Współtworzenie wewnętrznej, korporacyjnej bazy wiedzy o usługach chmurowych
    • Tworzenie nowych rozwiązań na bazie usług Microsoft M365, Azure, Windows Enterprise, Power Platform, PowerBI, MS Intune
    • Obsługa zleceń od użytkowników w systemie Help Desk
    • Wsparcie w zarządzaniu subskrypcjami M365
    • Wsparcie w administracji Office 365 i Azure
    • Współpraca z zespołami inżynierów wewnątrz organizacji w celu zapewnienia rozwoju produktów i narzędzi IT

Oferujemy:

  • Nasze benefity i mocne strony

    • Możliwość współpracy z osobami o różnym poziomie wiedzy i doświadczenia​​
    • Udział w projektach IT na rzecz całej Grupy TAURON
    • Praca w firmie przyjaznej różnym pokoleniom i nagrodzonej tytułem Friendly Workplace 2022 oraz Dream Employer 2024​
    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (docelowo na czas nieokreślony) na stanowisku Specjalisty ds. aplikacji wsparcia użytkownika
    • Dodatkowe składniki wynagrodzenia: m.in. premia roczna oraz premie kwartalne​​
    Elastyczne systemy czasu pracy nastawione na zachowanie równowagi życia zawodowego i prywatnego
    Możliwość pracy w systemie hybrydowym: częściowo z domu, częściowo z biura
    • Możliwość pracy w wybranej lokalizacji: Wrocław (ul. Powstańców Śląskich), Katowice (ul. Lwowska), Kraków (ul. Dajwór), Gliwice (ul. Wybrzeża Armii Krajowej), Legnica (ul. Partyzantów)
    • Prywatna opieka medyczna w Enel-Med (pakiet obejmujący nielimitowany dostęp do lekarzy wielu specjalizacji) ​
    • Dostęp do platformy wsparcia psychologicznego Helping Hand (możliwość 3 bezpłatnych konsultacji rocznie)​
    • Dofinansowanie do karty MultiSport​
    • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego w PZU
    • Pracowniczy Program Emerytalny​
    • Taryfa pracownicza - pomniejszenie rachunków za energię elektryczną w limicie 3000 kWh rocznie​
    • Dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS (m.in. zapomogi, pożyczki na preferencyjnych zasadach etc.)​
    • Coroczne dofinansowanie do wypoczynku (również dla dzieci pracowników)​
    • Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka​
    • Akcje wolontaryjne dla pracowników Grupy TAURON (m.in. Szlachetna Paczka, charytatywny Bieg Firmowy etc.)​
    • Program Poleceń Pracowniczych z możliwością otrzymania nagrody finansowej za skuteczne polecenie​
    • Dostęp do platformy e-learning (możliwość realizacji szkoleń w dowolnym miejscu i czasie)​

    Zapuść u nas korzenie i dołącz do TAURON Obsługa Klienta!