Specjalista/ Specjalistka ds. analiz i rozliczeń produktów obsługi klienta

Podstawowe informacje

Poziom stanowiska:

Stanowisko specjalistyczne

Miejsce pracy:

Katowice

Oferta ważna do:

2025-08-21

Spółka:

TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.

Umowa:

Docelowo umowa na czas nieokreślony

Nr referencyjny:

TAOK/2025/00982


Wymagania:

  • Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel to pełne pasji zespoły, które zainicjują nowe możliwości biznesowe. Wartości, którymi się kierujemy to odpowiedzialność i zaangażowanie, a nasze zadania realizujemy efektywnie, pełni nowej energii!

     

    Dołącz do nas i zasil przyszłość nową energią!

     

    Czego od Ciebie oczekujemy?

     

    • Doświadczenia na podobnym stanowisku
    • Doświadczenia w analizie danych oraz rozliczaniu usług (mile widziane w obszarze obsługi klienta)
    • Znajomości narzędzi analitycznych oraz zaawansowanych umiejętności w pracy z MS Excel
    • Zdolności do interpretacji danych i wyciągania wniosków na potrzeby raportowania i rozliczania usług
    • Odpowiedzialnej postawy oraz zaangażowania w efektywną realizację celów i zadań

     

    Miło, jeśli posiadasz:

    • Znajomość branży energetycznej i rynku energii

Zakres obowiązków:

  • Jakie zadania na Ciebie czekają?

     

    • Przygotowywanie analiz i interpretacja danych w obszarze realizowanych usług SLA
    • Monitorowanie i rozliczanie KPI-ów w celu zapewnienia zgodności z umowami SLA
    • Tworzenie raportów dotyczących rozliczeń usług SLA, w tym analiz operacyjnych.
    • Przygotowywanie analiz kosztowych oraz samodzielne kalkulowanie kosztów realizowanych procesów
    • Udział w procesie analizowania odchyleń budżetów rocznych, prognoz i planów dla obszaru obsługi klienta
    • Opracowywanie prezentacji oraz dokumentacji dotyczących analizowanych danych w obszarze obsługi klienta
    • W ramach wdrażanych nowych rozwiązań, przygotowywanie biznes case'ów
    • Współpraca z zespołami operacyjnymi i menedżerskimi w celu ciągłego doskonalenia procesów i optymalizacji kosztów obsługi klienta

Oferujemy:

  • Nasze benefity i mocne strony:


    • Udział w interdyscyplinarnych projektach na rzecz całej Grupy TAURON
    • Praca w firmie przyjaznej różnym pokoleniom i nagrodzonej tytułem Friendly Workplace 2022 oraz Dream Employer 2024
    • Możliwość współpracy z osobami o różnym poziomie wiedzy i doświadczenia
    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (docelowo na czas nieokreślony)
    • Dodatkowe składniki wynagrodzenia: m.in. premia roczna oraz premie kwartalne
    • Możliwość pracy w systemie hybrydowym: częściowo z domu, częściowo z biura
    • Prywatna opieka medyczna w Enel-Med (pakiet obejmujący nielimitowany dostęp do lekarzy wielu specjalizacji)
    • Dostęp do platformy wsparcia psychologicznego Helping Hand (możliwość 3 bezpłatnych konsultacji rocznie)
    • Dofinansowanie do karty MultiSport
    • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego w PZU
    • Pracowniczy Program Emerytalny
    • Taryfa pracownicza - pomniejszenie rachunków za energię elektryczną w limicie 3000 kWh rocznie
    • Dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS (m.in. pożyczki na preferencyjnych zasadach etc.)
    • Coroczne dofinansowanie do wypoczynku (również dla dzieci pracowników)
    • Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka
    • Akcje wolontaryjne dla pracowników Grupy TAURON (m.in. Szlachetna Paczka, charytatywny Bieg Firmowy etc.)
    • Program Poleceń Pracowniczych z możliwością otrzymania nagrody finansowej za skuteczne polecenie
    • Dostęp do platformy e-learning (możliwość realizacji szkoleń w dowolnym miejscu i czasie)

     

    Dołącz do nas! #Zasilani nową energią