Doradca/ Doradczyni ds. Obsługi Klienta

Podstawowe informacje

Poziom stanowiska:

Stanowisko specjalistyczne

Miejsce pracy:

Kraków

Oferta ważna do:

2025-09-19

Spółka:

TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.

Umowa:

Docelowo umowa na czas nieokreślony

Nr referencyjny:

TAOK/2025/00823


Wymagania:

  • Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel to pełne pasji zespoły, które zainicjują nowe możliwości biznesowe. Wartości, którymi się kierujemy to odpowiedzialność i zaangażowanie, a nasze zadania realizujemy efektywnie, pełni nowej energii!

    Dołącz do nas i zasil przyszłość nową energią!

     

    Czego od Ciebie oczekujemy?
    • Kilkuletniego doświadczenia w zakresie bezpośredniej obsługi klienta i sprzedaży
    • Biegłej obsługi komputera (w tym pakietu MS Office)
    • Łatwości pracy na kilku programach informatycznych jednocześnie
    • Umiejętności sprzedażowych i budowania trwałych relacji z klientami
    • Rozwiniętych zdolności interpersonalnych i komunikacyjnych
    • Umiejętności współpracy w zespole
    • Inicjatywy w działaniu, proponowaniu ulepszeń i chęci stałego doskonalenia się
    • Odpowiedzialnej postawy oraz zaangażowania w efektywną realizację celów i zadań

Zakres obowiązków:

  • Jakie zadania na Ciebie czekają?
    • Samodzielna realizacja zadań z zakresu kompleksowej sprzedaży i obsługi klienta zgodnie z wytycznymi Grupy TAURON
    • Bezpośrednia obsługa Klienta w zakresie sprzedaży energii elektrycznej
    • Realizacja założonych celów sprzedażowych
    • Przyjmowanie zgłoszeń, udzielanie informacji, zawieranie, aktualizacja umów, doradztwo taryfowe

Oferujemy:

  • Widełki wynagrodzenia zasadniczego: 5 700 - 8 500 zł brutto

     

    Nasze benefity i mocne strony:
    • Udział w interdyscyplinarnych projektach na rzecz całej Grupy TAURON
    • Praca w firmie przyjaznej różnym pokoleniom i nagrodzonej w konkursach
    • Możliwość współpracy z osobami o różnym poziomie wiedzy i doświadczenia
    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (docelowo na czas nieokreślony)
    • Dodatkowe składniki wynagrodzenia: m.in. premie sprzedażowe, premia roczna oraz premie kwartalne
    • Prywatna opieka medyczna w Enel-Med (pakiet obejmuje nielimitowany dostęp do lekarzy wielu specjalizacji)
    • Dostęp do platformy wsparcia psychologicznego Helping Hand (możliwość 3 bezpłatnych konsultacji rocznie)
    • Dofinansowanie do karty sportowej
    • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego w PZU
    • Pracowniczy Program Emerytalny, w którym pracodawca finansuje składkę w wysokości 5% miesięcznego wynagrodzenia brutto pracownika/pracownicy
    • Taryfa pracownicza - pomniejszenie rachunków za energię elektryczną w limicie 3000 kWh rocznie (jeżeli sprzedawcą energii jest TAURON)
    • Dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS (m.in. pożyczki na preferencyjnych zasadach etc.)
    • Coroczne dofinansowanie do wypoczynku (również dla dzieci pracowników i pracownic)
    • Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka
    • Akcje wolontaryjne dla pracowników i pracownic Grupy TAURON (m.in. Szlachetna Paczka, charytatywny Bieg Firmowy etc.)
    • Program Poleceń Pracowniczych z możliwością otrzymania nagrody finansowej za skuteczne polecenie
    • Dostęp do platformy e-learning 

     

    Więcej szczegółów dotyczących warunków zatrudnienia znajdziesz na stronie: www.tauron.pl/tauron/o-tauronie/spolki-grupy/tauron-obsluga-klienta

     

    Dołącz do nas! #Zasilani nową energią