Podstawowe informacje
-
Poziom stanowiska:
-
Staż/ Praktyka
-
Miejsce pracy:
-
Wrocław
-
Oferta ważna do:
-
2025-07-25
-
Spółka:
-
TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
-
Umowa:
-
Staż/praktyka
-
Nr referencyjny:
-
TOK/STAŻ/2024/08
Wymagania:
Do czego Cię zapraszamy?
Dla Ciebie staż to szansa do zdobycia cennego i wartościowego doświadczenia. Tych kilka tygodni będzie okazją do przekucia wiedzy, którą zdobyłeś/aś w praktyczne umiejętności. Zobaczysz jak teoria działa w codziennym środowisku biznesowym
i wpływa na funkcjonowanie organizacji. A dla nas, to możliwość budowania różnorodności pokoleniowej w zespołach, która owocuje bogactwem doświadczeń i wzajemnych inspiracji. Staże studenckie i absolwenckie to też dla nas okazja do dalszego rozwoju współpracy z uczelniami i środowiskiem akademickim.Sprawdź, czy to dla Ciebie?
• Masz wyczucie estetyki i lubisz tworzyć rzeczy, które dobrze wyglądają i działają - od prezentacji w PowerPoint po grafiki w Canvie czy Figmie
• Studiujesz kierunek związany z grafiką, komunikacją, designem, marketingiem lub zarządzaniem i chcesz przekuć teorię w realne doświadczenie
• Znasz PowerPointa, Prezi, Canvę, Figmę (albo masz chęć szybko je opanować i wykorzystać w praktyce)
• Potrafisz działać samodzielnie, dotrzymujesz terminów i cenisz sobie konstruktywny feedback
• Dobrze czujesz się tam, gdzie odpowiedzialność idzie w parze z energią, zaangażowaniem i skutecznym działaniem - bo te wartości mają dla Ciebie znaczenie
Zakres obowiązków:
Czego od Ciebie oczekujemy?
• Chęci do rozwijania umiejętności w zakresie projektowania graficznego - od makiet po wizualizacje koncepcji projektów i procesów
• Otwartości na współtworzenie treści komunikacyjnych - np. newsletterów, infografik czy postów na platformy wewnętrzne i zewnętrzne
• Dyspozycyjności w ramach wspólnie ustalonego zakresu czasu i działań (min. 30 h tygodniowo)
• Inicjatywy i kreatywnego podejścia do wspierania zespołu w działaniach wizualnych i ujednolicaniu materiałów graficznych
• Zaangażowania w tworzenie nowoczesnych, estetycznych i angażujących prezentacji (PowerPoint, Prezi) na potrzeby warsztatów, spotkań i komunikacji wewnętrznej z zespołem i przełożonymi przy realizacji celów
• Otwartej komunikacji i feedbacku na wszystkich etapach realizacji zadań
• Samodzielności, sumienności i gotowości do współpracy w zespole projektowym nastawionym na innowację i cyfrowy rozwój
Oferujemy:
Sprawdź, co możemy Ci zaoferować?
• Możliwość odbycia płatnego stażu trwającego 3 miesiące
• Możliwość realnego wpływu na ważne projekty i komunikację w firmie
• Doświadczenie pracy w dużym środowisku biznesowym
• Możliwość współpracy z doświadczonym zespołem specjalistów i specjalistek, otwartych na dzielenie się wiedzą
• Życzliwą i pełną wsparcia atmosferę w zespole
• Możliwość udziału w różnorodnych działaniach rozwojowych i webinariach realizowanych w Spółce
• Staż w firmie nagrodzonej tytułem Friendly Workplace 2022 oraz Dream Employer 2024Zasilani nową energią - dołącz do stażu, który daje moc!
ZAPRASZAMY!
Jeśli jesteś zainteresowany/a stażem w TAURON Obsługa Klienta to zapraszamy do zaaplikowania i przesłania swojego zgłoszenia zawierającego CV. W dokumencie opisz Twoje dotychczasowe doświadczenie, aktywności i projekty, których podejmowałeś/aś się na studiach. Miło nam będzie, jeśli w CV przedstawisz też swoją motywację do podjęcia stażu. Jesteśmy również ciekawi Twoich mocnych stron, zainteresowań, pomysłów i planów na przyszłość i Twój dalszy rozwój. Na podstawie przesłanych przez Ciebie informacji, podejmiemy decyzję o zaproszeniu Cię do kolejnego etapu rekrutacji.