Podstawowe informacje
-
Poziom stanowiska:
-
Stanowisko kierownicze
-
Miejsce pracy:
-
Kraków, Katowice
-
Oferta ważna do:
-
2025-11-09
-
Spółka:
-
TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
-
Umowa:
-
Umowa na zastępstwo
-
Nr referencyjny:
-
TAOK/2025/01290
Wymagania:
Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel to pełne pasji zespoły, które zainicjują nowe możliwości biznesowe. Wartości, którymi się kierujemy to odpowiedzialność i zaangażowanie, a nasze zadania realizujemy efektywnie, pełni nowej energii!
Dołącz do nas i zasil przyszłość nową energią!Czego od Ciebie oczekujemy?
• Kilkuletniego doświadczenia w obszarze obsługi klienta
• Doświadczenia w zarządzaniu zespołem oraz skutecznej koordynacji pracy operacyjnej
• Umiejętności kontroli realizacji zadań, identyfikowania niezgodności i ich raportowania
• Efektywnej komunikacji między jednostkami organizacyjnymi oraz współpracy z klientami wewnętrznymi
• Umiejętności budowania atmosfery wspierającej otwartą komunikację, motywację i zaangażowanie
• Zdolności do analizy danych operacyjnych i przygotowywania raportów dla kadry zarządzającej - w tym zestawień, wskaźników KPI oraz rekomendacji usprawnień
• Samodzielności w podejmowaniu decyzji i elastyczności w działaniu w dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym
• Umiejętności analitycznych i negocjacyjnych, wyciągania trafnych wniosków oraz formułowania rekomendacji
• Proaktywnego podejścia do poszukiwania efektywnych rozwiązań
• Odpowiedzialnej postawy oraz zaangażowania w efektywną realizację celów i zadań
• Czynnego prawa jazdy kat. B
Zakres obowiązków:
Jakie zadania na Ciebie czekają?
• Zapewnianie efektywnego funkcjonowania Biura oraz zarządzanie i rozwijanie kompetencji zespołu
• Opracowywanie i wdrażanie strategii rozwojowych w obszarze obsługi klienta, z uwzględnieniem wyników analiz rynkowych i technologicznych
• Koordynowanie inicjatyw strategicznych ukierunkowanych na poprawę jakości obsługi klienta i wzrost efektywności
• Współpraca z innymi biurami w celu zapewnienia spójności i efektywności realizowanych projektów i działań
• Wspieranie klientów wewnętrznych w obszarze obsługi, z dbałością o pozytywne doświadczenia
• Planowanie i rozliczanie usług w ramach Umów SLA oraz Zleceń Dodatkowych
• Analiza wskaźników KPI w obszarze obsługi klienta i sprzedaży oraz podejmowanie działań doskonalących
• Prowadzenie centralnego raportowania wskaźników efektywnościowych w obszarze obsługi klienta
• Przygotowywanie i monitorowanie realizacji budżetu Biura oraz wdrażanie działań optymalizujących koszty
• Monitorowanie realizacji budżetu, analiza kosztów oraz raportowanie odchyleń
• Realizowanie analiz rynku dotyczących trendów, szans i zagrożeń w obszarze obsługi klienta
• Monitorowanie działań konkurencji oraz identyfikacja najlepszych praktyk rynkowych
• Współpraca z zewnętrznymi firmami badawczymi w zakresie pozyskiwania i analizowania danych rynkowych
• Ocena możliwości wdrożenia nowych rozwiązań rynkowych oraz analiza ich wpływu na procesy obsługi klienta
• Zarządzanie eskalacjami związanymi z nieprawidłową realizacją usług SLA oraz koordynowanie działań naprawczych
• Proaktywne monitorowanie realizacji usług SLA, przewidywanie potencjalnych problemów oraz wdrażanie działań prewencyjnych
• Zarządzanie rozwojem kompetencji zespołu oraz zapewnianie wsparcia merytorycznego.
• Organizowanie i prowadzenie spotkań z klientami w celu omawiania bieżących działań i statusów kluczowych inicjatyw
• Monitorowanie realizacji celów operacyjnych oraz optymalizacja procesów w oparciu o kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)
• Wdrażanie mechanizmów kontroli jakości, monitorowanie wyników oraz podejmowanie działań korygujących w celu eliminowania niezgodności i minimalizowania ryzyka operacyjnego
Oferujemy:
Widełki wynagrodzenia zasadniczego: 10 000 - 15 700 zł brutto
Nasze benefity i mocne strony:
• Udział w interdyscyplinarnych projektach na rzecz całej Grupy TAURON
• Praca w firmie przyjaznej różnym pokoleniom i nagrodzonej w konkursach
• Możliwość współpracy z osobami o różnym poziomie wiedzy i doświadczenia
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (na czas zastępstwa)
• Dodatkowe składniki wynagrodzenia: m.in. premia roczna oraz premie kwartalne
• Prywatna opieka medyczna w Enel-Med (pakiet obejmuje nielimitowany dostęp do lekarzy wielu specjalizacji)
• Dostęp do platformy wsparcia psychologicznego Helping Hand (możliwość 3 bezpłatnych konsultacji rocznie)
• Dofinansowanie do karty sportowej
• Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego w PZU
• Pracowniczy Program Emerytalny, w którym pracodawca finansuje składkę w wysokości 5% miesięcznego wynagrodzenia brutto pracownika/pracownicy
• Taryfa pracownicza - pomniejszenie rachunków za energię elektryczną w limicie 3000 kWh rocznie (jeżeli sprzedawcą energii jest TAURON)
• Dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS (m.in. pożyczki na preferencyjnych zasadach etc.)
• Coroczne dofinansowanie do wypoczynku (również dla dzieci pracowników i pracownic)
• Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka
• Akcje wolontaryjne dla pracowników i pracownic Grupy TAURON (m.in. Szlachetna Paczka, charytatywny Bieg Firmowy etc.)
• Program Poleceń Pracowniczych z możliwością otrzymania nagrody finansowej za skuteczne polecenie
• Dostęp do platformy e-learning (możliwość realizacji szkoleń w dowolnym miejscu i czasieWięcej szczegółów dotyczących warunków zatrudnienia znajdziesz na stronie: www.tauron.pl/tauron/o-tauronie/spolki-grupy/tauron-obsluga-klienta
Dołącz do nas! #Zasilani nową energią