Podstawowe informacje
-
Poziom stanowiska:
-
Stanowisko specjalistyczne
-
Miejsce pracy:
-
Katowice
-
Oferta ważna do:
-
2025-12-03
-
Spółka:
-
TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
-
Umowa:
-
Umowa na zastępstwo
-
Nr referencyjny:
-
TAOK/2025/01430
Wymagania:
Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel to pełne pasji zespoły, które zainicjują nowe możliwości biznesowe. Wartości, którymi się kierujemy to odpowiedzialność i zaangażowanie, a nasze zadania realizujemy efektywnie, pełni nowej energii!
Dołącz do nas i zasil przyszłość nową energią!
Czego od Ciebie oczekujemy?• Kilkuletniego doświadczenia związanego z obsługą klienta w Contact Center
• Doświadczenia na podobnym stanowisku
• Znajomość standardów obsługi klienta oraz umiejętność ich stosowania w różnych kanałach (telefon, e-mail, eBOK, aplikacje mobilne)
• Zdolność do identyfikowania obszarów wymagających optymalizacji i proponowania rozwiązań
• Gotowość do udziału w warsztatach i projektach związanych z poprawą jakości obsługi
• Odpowiedzialnej postawy oraz zaangażowania w efektywną realizację celów i zadań
•Umiejętność tworzenia dokumentacji jakościowej i procesowej
Zakres obowiązków:
Jakie zadania na Ciebie czekają?
• Realizacja procesu monitorowania jakości rozmów telefonicznych zgodnie z obowiązującymi standardami - odsłuchy rozmów konsultantów Call Center
• Realizacja procesu monitorowania jakości kontaktów mailowych oraz elektronicznych (eBOK, Mój TAURON, WWW) zgodnie z obowiązującymi standardami - weryfikacja wiadomości email oraz odpowiedzi na zgłoszenia
• Weryfikacja wpływających reklamacji i niezasadnych zgłoszeń w obszarze obsługi Klienta
• Bezpośrednia współpraca z Partnerami Biznesowymi (w tym szkolenia i bieżące badania jakości świadczonej przez Partnerów)
• Weryfikacja ankiet satysfakcji klienta w mobilnych kanałach kontaktu
• Udział w warsztatach i spotkaniach odnoszących się do wniosków i rekomendacji w zakresie poprawy jakości obsługi sprzedaży w mobilnych kanałach
• Sporządzanie dokumentacji z odsłuchiwanych rozmów oraz weryfikowanych kontaktów mailowych oraz elektronicznych
• Proponowanie rozwiązań, inicjatyw oraz działań poprawiających jakość świadczonych usług oraz satysfakcję klienta
• Uzgadnianie z właścicielami biznesowymi kart oceny jakości dla mobilnych kanałów kontaktu
• Współudział przy opracowaniu i opiniowaniu wdrażanych procesów i narzędzi obsługi w mobilnych kanałach kontaktu
• Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie realizacji działań mających na celu podnoszenie jakości oraz skuteczności prowadzonych rozmów z klientami
• Raportowanie i analiza KPI jakościowych zgodnie z umową z Partnerami Biznesowymi usług Contact Center
• Udział w zadaniach mających na celu wyrównanie wiedzy procesowej w zespole, wdrażanie nowych pracowników
Oferujemy:
Widełki wynagrodzenia zasadniczego: 5 700 - 8 500zł brutto
Nasze benefity i mocne strony:
• Udział w interdyscyplinarnych projektach na rzecz całej Grupy TAURON
• Praca w firmie przyjaznej różnym pokoleniom i nagrodzonej w konkursach
• Możliwość współpracy z osobami o różnym poziomie wiedzy i doświadczenia
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (na czas zastępstwa)
• Dodatkowe składniki wynagrodzenia: m.in. premia roczna oraz premie kwartalne
• Prywatna opieka medyczna w Enel-Med (pakiet obejmuje nielimitowany dostęp do lekarzy wielu specjalizacji)
• Dostęp do platformy wsparcia psychologicznego Helping Hand (możliwość 3 bezpłatnych konsultacji rocznie)
• Dofinansowanie do karty sportowej
• Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego w PZU
• Pracowniczy Program Emerytalny, w którym pracodawca finansuje składkę w wysokości 5% miesięcznego wynagrodzenia brutto pracownika/pracownicy
• Taryfa pracownicza - pomniejszenie rachunków za energię elektryczną w limicie 3000 kWh rocznie (jeżeli sprzedawcą energii jest TAURON)
• Dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS (m.in. pożyczki na preferencyjnych zasadach etc.)
• Coroczne dofinansowanie do wypoczynku (również dla dzieci pracowników i pracownic)
• Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka
• Akcje wolontaryjne dla pracowników i pracownic Grupy TAURON (m.in. Szlachetna Paczka, charytatywny Bieg Firmowy etc.)
• Program Poleceń Pracowniczych z możliwością otrzymania nagrody finansowej za skuteczne polecenie
• Dostęp do platformy e-learning (możliwość realizacji szkoleń w dowolnym miejscu i czasieWięcej szczegółów dotyczących warunków zatrudnienia znajdziesz na stronie: www.tauron.pl/tauron/o-tauronie/spolki-grupy/tauron-obsluga-klienta
Dołącz do nas! #Zasilani nową energią