Specjalista/ Specjalistka ds. badania jakości

Podstawowe informacje

Poziom stanowiska:

Stanowisko specjalistyczne

Miejsce pracy:

Katowice

Oferta ważna do:

2025-12-03

Spółka:

TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.

Umowa:

Umowa na zastępstwo

Nr referencyjny:

TAOK/2025/01430


Wymagania:

  • Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel to pełne pasji zespoły, które zainicjują nowe możliwości biznesowe. Wartości, którymi się kierujemy to odpowiedzialność i zaangażowanie, a nasze zadania realizujemy efektywnie, pełni nowej energii!
    Dołącz do nas i zasil przyszłość nową energią!
     


    Czego od Ciebie oczekujemy?

    • Kilkuletniego doświadczenia związanego z obsługą klienta w Contact Center 
    • Doświadczenia na podobnym stanowisku
    • Znajomość standardów obsługi klienta oraz umiejętność ich stosowania w różnych kanałach (telefon, e-mail, eBOK, aplikacje mobilne)
    • Zdolność do identyfikowania obszarów wymagających optymalizacji i proponowania rozwiązań
    • Gotowość do udziału w warsztatach i projektach związanych z poprawą jakości obsługi
    • Odpowiedzialnej postawy oraz zaangażowania w efektywną realizację celów i zadań
    •Umiejętność tworzenia dokumentacji jakościowej i procesowej

Zakres obowiązków:

  • Jakie zadania na Ciebie czekają?

    • Realizacja procesu monitorowania jakości rozmów telefonicznych zgodnie z obowiązującymi standardami - odsłuchy rozmów konsultantów Call Center 
    • Realizacja procesu monitorowania jakości kontaktów mailowych oraz elektronicznych (eBOK, Mój TAURON, WWW) zgodnie z obowiązującymi standardami - weryfikacja wiadomości email oraz odpowiedzi na zgłoszenia 
    • Weryfikacja wpływających reklamacji i niezasadnych zgłoszeń w obszarze obsługi Klienta 
    • Bezpośrednia współpraca z Partnerami Biznesowymi (w tym szkolenia i bieżące badania jakości świadczonej przez Partnerów) 
    • Weryfikacja ankiet satysfakcji klienta w mobilnych kanałach kontaktu 
    • Udział w warsztatach i spotkaniach odnoszących się do wniosków i rekomendacji w zakresie poprawy jakości obsługi sprzedaży w mobilnych kanałach 
    • Sporządzanie dokumentacji z odsłuchiwanych rozmów oraz weryfikowanych kontaktów mailowych oraz elektronicznych 
    • Proponowanie rozwiązań, inicjatyw oraz działań poprawiających jakość świadczonych usług oraz satysfakcję klienta 
    • Uzgadnianie z właścicielami biznesowymi kart oceny jakości dla mobilnych kanałów kontaktu 
    • Współudział przy opracowaniu i opiniowaniu wdrażanych procesów i narzędzi obsługi w mobilnych kanałach kontaktu 
    • Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie realizacji działań mających na celu podnoszenie jakości oraz skuteczności prowadzonych rozmów z klientami 
    • Raportowanie i analiza KPI jakościowych zgodnie z umową z Partnerami Biznesowymi usług Contact Center 
    • Udział w zadaniach mających na celu wyrównanie wiedzy procesowej w zespole, wdrażanie nowych pracowników

Oferujemy:

  • Widełki wynagrodzenia zasadniczego: 5 700 - 8 500zł brutto
    Nasze benefity i mocne strony:
    • Udział w interdyscyplinarnych projektach na rzecz całej Grupy TAURON
    • Praca w firmie przyjaznej różnym pokoleniom i nagrodzonej w konkursach
    • Możliwość współpracy z osobami o różnym poziomie wiedzy i doświadczenia
    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (na czas zastępstwa)
    • Dodatkowe składniki wynagrodzenia: m.in. premia roczna oraz premie kwartalne
    • Prywatna opieka medyczna w Enel-Med (pakiet obejmuje nielimitowany dostęp do lekarzy wielu specjalizacji)
    • Dostęp do platformy wsparcia psychologicznego Helping Hand (możliwość 3 bezpłatnych konsultacji rocznie)
    • Dofinansowanie do karty sportowej
    • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego w PZU
    • Pracowniczy Program Emerytalny, w którym pracodawca finansuje składkę w wysokości 5% miesięcznego wynagrodzenia brutto pracownika/pracownicy
    • Taryfa pracownicza - pomniejszenie rachunków za energię elektryczną w limicie 3000 kWh rocznie (jeżeli sprzedawcą energii jest TAURON)
    • Dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS (m.in. pożyczki na preferencyjnych zasadach etc.)
    • Coroczne dofinansowanie do wypoczynku (również dla dzieci pracowników i pracownic)
    • Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka
    • Akcje wolontaryjne dla pracowników i pracownic Grupy TAURON (m.in. Szlachetna Paczka, charytatywny Bieg Firmowy etc.)
    • Program Poleceń Pracowniczych z możliwością otrzymania nagrody finansowej za skuteczne polecenie
    • Dostęp do platformy e-learning (możliwość realizacji szkoleń w dowolnym miejscu i czasie

     

    Więcej szczegółów dotyczących warunków zatrudnienia znajdziesz na stronie: www.tauron.pl/tauron/o-tauronie/spolki-grupy/tauron-obsluga-klienta

     

    Dołącz do nas! #Zasilani nową energią