Kierownik/ Kierowniczka Sekcji Organizacji i Rozwoju POK

Podstawowe informacje

Poziom stanowiska:

Stanowisko kierownicze

Miejsce pracy:

Wrocław, Nowy Sącz, Kraków, Katowice

Oferta ważna do:

2025-10-15

Spółka:

TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.

Umowa:

Docelowo umowa na czas nieokreślony

Nr referencyjny:

TAOK/2025/01204


Wymagania:

  • Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel to pełne pasji zespoły, które zainicjują nowe możliwości biznesowe. Wartości, którymi się kierujemy to odpowiedzialność i zaangażowanie, a nasze zadania realizujemy efektywnie, pełni nowej energii!

    Dołącz do nas i zasil przyszłość nową energią!

     

     

    Czego od Ciebie oczekujemy?
    • Umiejętności analizy, tworzenia i modyfikacji procesów i procedur biznesowych
    • Umiejętności podejmowania decyzji oraz współpracy w zmiennym środowisku biznesowym
    • Swobody w prezentowaniu efektów pracy zespołu przed szeroką kadrą menedżerską, w tym zarządem spółki
    • Odpowiedzialności za jakość i efektywność realizacji powierzonych zadań
    • Proaktywnej postawy, także we wdrażaniu rozwiązań mających na celu poprawę efektowności i jakości realizowanych procesów
    • Kilkuletniego doświadczenia w zarządzaniu rozproszonym zespołem
    • Umiejętności budowania atmosfery pracy wspierającej otwartą komunikację, motywację pracowników i ich zaangażowanie
    • Umiejętności dobrej organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu
    • Analitycznego myślenia, rozwiązywania trudnych zagadnień i koncentracji na celach biznesowych

     

    Miło, jeśli posiadasz:
    • Znajomość branży energetycznej i rynku energii
    • Wykształcenie wyższe: procesowe, ekonomiczne, administracyjne, zarządzanie lub pokrewne

Zakres obowiązków:

  • Jakie zadania na Ciebie czekają?
    • Podejmowanie działań ukierunkowanych na optymalizację procesów, identyfikacja kluczowych problemów oraz wypracowanie efektywnych i innowacyjnych rozwiązań
    • Planowanie, koordynowanie i nadzorowanie projektów optymalizacyjnych w obszarze obsługi klienta
    • Monitorowanie i analiza efektywności wprowadzanych zmian optymalizacyjnych
    • Nadzór nad przygotowywaniem analiz, opracowywaniem raportów i prezentacji oraz formułowaniem wniosków i rekomendacji do zmian w procesach i dokumentach obsługowych
    • Poszukiwanie oraz wdrażanie nowych narzędzi wspierających działania optymalizacyjne
    • Współpraca z innymi obszarami biznesowymi i spółkami Grupy TAURON, w celu skutecznego wdrażania optymalizowanych procesów
    • Dbałość o poprawne i terminowe realizowanie zadań przez podległy zespół
    • Zarządzanie i rozwijanie kompetencji podległego zespołu

Oferujemy:

  • Widełki wynagrodzenia zasadniczego: 7 900- 12 200 zł brutto

     

    Nasze benefity i mocne strony:
    • Udział w interdyscyplinarnych projektach na rzecz całej Grupy TAURON
    • Praca w firmie przyjaznej różnym pokoleniom i nagrodzonej w konkursach
    • Możliwość współpracy z osobami o różnym poziomie wiedzy i doświadczenia
    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (docelowo na czas nieokreślony)
    • Dodatkowe składniki wynagrodzenia: m.in. premia roczna oraz premie kwartalne
    • Możliwość pracy w systemie hybrydowym (gdy pozwala na to organizacja pracy): częściowo z domu, częściowo z biura
    Możliwość pracy w wybranej lokalizacji: Nowy Sącz/ Katowice/ Kraków/ Wrocław
    • Prywatna opieka medyczna w Enel-Med (pakiet obejmuje nielimitowany dostęp do lekarzy wielu specjalizacji)
    • Dostęp do platformy wsparcia psychologicznego Helping Hand (możliwość 3 bezpłatnych konsultacji rocznie)
    • Dofinansowanie do karty sportowej
    • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego w PZU
    • Pracowniczy Program Emerytalny, w którym pracodawca finansuje składkę w wysokości 5% miesięcznego wynagrodzenia brutto pracownika/pracownicy
    • Taryfa pracownicza - pomniejszenie rachunków za energię elektryczną w limicie 3000 kWh rocznie (jeżeli sprzedawcą energii jest TAURON)
    • Dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS (m.in. pożyczki na preferencyjnych zasadach etc.)
    • Coroczne dofinansowanie do wypoczynku (również dla dzieci pracowników i pracownic)
    • Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka
    • Akcje wolontaryjne dla pracowników i pracownic Grupy TAURON (m.in. Szlachetna Paczka, charytatywny Bieg Firmowy etc.)
    • Program Poleceń Pracowniczych z możliwością otrzymania nagrody finansowej za skuteczne polecenie
    • Dostęp do platformy e-learning (możliwość realizacji szkoleń w dowolnym miejscu i czasie​

    Więcej szczegółów dotyczących warunków zatrudnienia znajdziesz na stronie: www.tauron.pl/tauron/o-tauronie/spolki-grupy/tauron-obsluga-klienta​

    Dołącz do nas! #Zasilani nową energią