Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. aplikacji IT (aplikacje webowe/mobilne)

Podstawowe informacje

Poziom stanowiska:

Stanowisko specjalistyczne

Miejsce pracy:

Wrocław, Katowice, Gliwice, Tarnów, Kraków

Oferta ważna do:

2025-10-16

Spółka:

TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.

Umowa:

Docelowo umowa na czas nieokreślony

Nr referencyjny:

TAOK/2025/01175


Wymagania:

  • Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel to pełne pasji zespoły, które zainicjują nowe możliwości biznesowe. Wartości, którymi się kierujemy to odpowiedzialność i zaangażowanie, a nasze zadania realizujemy efektywnie, pełni nowej energii!

    Dołącz do nas i zasil przyszłość nową energią!

     

    Czego od Ciebie oczekujemy?
    • Znajomości zasad działania relacyjnych baz danych i umiejętności tworzenia zapytań w języku SQL
    • Znajomości środowisk z grupy Microsoft Windows Server oraz/lub Linux z grupy Red Hat
    • Komunikatywności oraz umiejętności współpracy
    • Samodzielności, zdolności rozwiązywania problemów i logicznego myślenia
    • Prawa jazdy kat. B
    • Znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej
    • Umiejętności pracy w zespole
    • Odpowiedzialnej postawy oraz zaangażowania w efektywną realizację celów i zadań


    Miło, jeśli posiadasz:

    • Doświadczenie zawodowe na stanowiskach: Młodszy Specjalista/ Młodsza Specjalistka IT, Specjalista/ Specjalistka IT, Konsultant/ Konsultantka IT ds. Obsługi Klienta lub pokrewne
    • Znajomość technologii WWW, aplikacji mobilnych
    • Praktyczną znajomość platformy SiteCore
    • Praktyczną znajomość platformy OpenShift
    • Znajomość zagadnień WebSerwisów (m. in. tworzenie, analiza, diagnoza działania, umiejętności czytania WSDL)
    • Wiedzę dotyczącą zagrożeń sieciowych oraz systemów i technologii bezpieczeństwa
    • Znajomość baz danych Oracle, MS SQL, My SQL
    • Umiejętność programowania w języku PHP, .NET

Zakres obowiązków:

  • Jakie zadania na Ciebie czekają?
    • Druga linia wsparcia technicznego - samodzielne rozwiązywanie zgłoszonych problemów
    • Dbanie o wysoką jakość komunikacji i dotrzymanie ustalonego poziomu świadczenia usług (SLA)
    • Udział w projektach wdrożeniowych - koordynowanie zadań rozwojowych
    • Udział w pracach analitycznych, konfiguracyjnych oraz testach oprogramowania
    • Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie utrzymania, modyfikacji i rozbudowy systemów
    • Zarządzanie kontami i uprawnieniami użytkowników w systemach firmy (wewnętrznych oraz zewnętrznych)
    • Konfiguracja i bieżąca obsługa infrastruktury systemów informatycznych

Oferujemy:

  • Widełki wynagrodzenia zasadniczego: 7 900 - 12 200 zł brutto


    Nasze benefity i mocne strony:
    • Udział w interdyscyplinarnych projektach na rzecz całej Grupy TAURON
    • Praca w firmie przyjaznej różnym pokoleniom i nagrodzonej w konkursach
    • Możliwość współpracy z osobami o różnym poziomie wiedzy i doświadczenia
    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (docelowo na czas nieokreślony)
    • Dodatkowe składniki wynagrodzenia: m.in. premia roczna oraz premie kwartalne
    • Możliwość pracy w systemie hybrydowym (gdy pozwala na to organizacja pracy): częściowo z domu, częściowo z biura
    • Możliwość pracy w wybranej lokalizacji: Wrocław / Katowice / Kraków / Gliwice / Tarnów
    • Prywatna opieka medyczna w Enel-Med (pakiet obejmuje nielimitowany dostęp do lekarzy wielu specjalizacji)
    • Dostęp do platformy wsparcia psychologicznego Helping Hand (możliwość 3 bezpłatnych konsultacji rocznie)
    • Dofinansowanie do karty sportowej
    • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego w PZU
    • Pracowniczy Program Emerytalny, w którym pracodawca finansuje składkę w wysokości 5% miesięcznego wynagrodzenia brutto pracownika/pracownicy
    • Taryfa pracownicza - pomniejszenie rachunków za energię elektryczną w limicie 3000 kWh rocznie (jeżeli sprzedawcą energii jest TAURON)
    • Dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS (m.in. pożyczki na preferencyjnych zasadach etc.)
    • Coroczne dofinansowanie do wypoczynku (również dla dzieci pracowników i pracownic)
    • Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka
    • Akcje wolontaryjne dla pracowników i pracownic Grupy TAURON (m.in. Szlachetna Paczka, charytatywny Bieg Firmowy etc.)
    • Program Poleceń Pracowniczych z możliwością otrzymania nagrody finansowej za skuteczne polecenie
    • Dostęp do platformy e-learning (możliwość realizacji szkoleń w dowolnym miejscu i czasie)

     

    Więcej szczegółów dotyczących warunków zatrudnienia znajdziesz na stronie: www.tauron.pl/tauron/o-tauronie/spolki-grupy/tauron-obsluga-klienta

     

    Dołącz do nas! #Zasilani nową energią