Podstawowe informacje
-
Poziom stanowiska:
-
Stanowisko specjalistyczne
-
Miejsce pracy:
-
Wrocław, Katowice, Gliwice, Tarnów, Kraków
-
Oferta ważna do:
-
2025-10-16
-
Spółka:
-
TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
-
Umowa:
-
Docelowo umowa na czas nieokreślony
-
Nr referencyjny:
-
TAOK/2025/01175
Wymagania:
Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel to pełne pasji zespoły, które zainicjują nowe możliwości biznesowe. Wartości, którymi się kierujemy to odpowiedzialność i zaangażowanie, a nasze zadania realizujemy efektywnie, pełni nowej energii!
Dołącz do nas i zasil przyszłość nową energią!
Czego od Ciebie oczekujemy?
• Znajomości zasad działania relacyjnych baz danych i umiejętności tworzenia zapytań w języku SQL
• Znajomości środowisk z grupy Microsoft Windows Server oraz/lub Linux z grupy Red Hat
• Komunikatywności oraz umiejętności współpracy
• Samodzielności, zdolności rozwiązywania problemów i logicznego myślenia
• Prawa jazdy kat. B
• Znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej
• Umiejętności pracy w zespole
• Odpowiedzialnej postawy oraz zaangażowania w efektywną realizację celów i zadań
Miło, jeśli posiadasz:
• Doświadczenie zawodowe na stanowiskach: Młodszy Specjalista/ Młodsza Specjalistka IT, Specjalista/ Specjalistka IT, Konsultant/ Konsultantka IT ds. Obsługi Klienta lub pokrewne
• Znajomość technologii WWW, aplikacji mobilnych
• Praktyczną znajomość platformy SiteCore
• Praktyczną znajomość platformy OpenShift
• Znajomość zagadnień WebSerwisów (m. in. tworzenie, analiza, diagnoza działania, umiejętności czytania WSDL)
• Wiedzę dotyczącą zagrożeń sieciowych oraz systemów i technologii bezpieczeństwa
• Znajomość baz danych Oracle, MS SQL, My SQL
• Umiejętność programowania w języku PHP, .NET
Zakres obowiązków:
Jakie zadania na Ciebie czekają?
• Druga linia wsparcia technicznego - samodzielne rozwiązywanie zgłoszonych problemów
• Dbanie o wysoką jakość komunikacji i dotrzymanie ustalonego poziomu świadczenia usług (SLA)
• Udział w projektach wdrożeniowych - koordynowanie zadań rozwojowych
• Udział w pracach analitycznych, konfiguracyjnych oraz testach oprogramowania
• Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie utrzymania, modyfikacji i rozbudowy systemów
• Zarządzanie kontami i uprawnieniami użytkowników w systemach firmy (wewnętrznych oraz zewnętrznych)
• Konfiguracja i bieżąca obsługa infrastruktury systemów informatycznych
Oferujemy:
Widełki wynagrodzenia zasadniczego: 7 900 - 12 200 zł brutto
Nasze benefity i mocne strony:
• Udział w interdyscyplinarnych projektach na rzecz całej Grupy TAURON
• Praca w firmie przyjaznej różnym pokoleniom i nagrodzonej w konkursach
• Możliwość współpracy z osobami o różnym poziomie wiedzy i doświadczenia
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (docelowo na czas nieokreślony)
• Dodatkowe składniki wynagrodzenia: m.in. premia roczna oraz premie kwartalne
• Możliwość pracy w systemie hybrydowym (gdy pozwala na to organizacja pracy): częściowo z domu, częściowo z biura
• Możliwość pracy w wybranej lokalizacji: Wrocław / Katowice / Kraków / Gliwice / Tarnów
• Prywatna opieka medyczna w Enel-Med (pakiet obejmuje nielimitowany dostęp do lekarzy wielu specjalizacji)
• Dostęp do platformy wsparcia psychologicznego Helping Hand (możliwość 3 bezpłatnych konsultacji rocznie)
• Dofinansowanie do karty sportowej
• Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego w PZU
• Pracowniczy Program Emerytalny, w którym pracodawca finansuje składkę w wysokości 5% miesięcznego wynagrodzenia brutto pracownika/pracownicy
• Taryfa pracownicza - pomniejszenie rachunków za energię elektryczną w limicie 3000 kWh rocznie (jeżeli sprzedawcą energii jest TAURON)
• Dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS (m.in. pożyczki na preferencyjnych zasadach etc.)
• Coroczne dofinansowanie do wypoczynku (również dla dzieci pracowników i pracownic)
• Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka
• Akcje wolontaryjne dla pracowników i pracownic Grupy TAURON (m.in. Szlachetna Paczka, charytatywny Bieg Firmowy etc.)
• Program Poleceń Pracowniczych z możliwością otrzymania nagrody finansowej za skuteczne polecenie
• Dostęp do platformy e-learning (możliwość realizacji szkoleń w dowolnym miejscu i czasie)Więcej szczegółów dotyczących warunków zatrudnienia znajdziesz na stronie: www.tauron.pl/tauron/o-tauronie/spolki-grupy/tauron-obsluga-klienta
Dołącz do nas! #Zasilani nową energią