Podstawowe informacje
-
Poziom stanowiska:
-
Stanowisko kierownicze
-
Miejsce pracy:
-
Gliwice
-
Oferta ważna do:
-
2025-10-23
-
Spółka:
-
TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
-
Umowa:
-
Docelowo umowa na czas nieokreślony
-
Nr referencyjny:
-
TAOK/2025/01256
Wymagania:
Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel to pełne pasji zespoły, które zainicjują nowe możliwości biznesowe. Wartości, którymi się kierujemy to odpowiedzialność i zaangażowanie, a nasze zadania realizujemy efektywnie, pełni nowej energii!
Dołącz do nas i zasil przyszłość nową energią!Czego od Ciebie oczekujemy?
• Kilkuletniego doświadczenia w zarządzaniu zespołem zajmującym się analizą oraz przygotowaniem nowoczesnych rozwiązań raportowych i technologiami big data
• Wysokiego poziomu umiejętności analitycznych i pracy z dużą ilością danych
• Odpowiedzialności za jakość i efektywność realizacji powierzonych zadań
• Umiejętności budowania atmosfery pracy wspierającej otwartą komunikację, motywację pracowników i ich zaangażowanie
• Umiejętności dobrej organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu
• Analitycznego myślenia, rozwiązywania trudnych zagadnień i koncentracji na celach biznesowych
• Umiejętności podejmowania decyzji oraz współpracy w zmiennym środowisku biznesowym
• Proaktywnej postawy, także we wdrażaniu rozwiązań mających na celu poprawę efektywności i jakości realizowanych procesów
• Znajomości narzędzi MS Office, w tym bardzo dobrej obsługi Excela
Zakres obowiązków:
Jakie zadania na Ciebie czekają?
• Planowanie i organizacja pracy Sekcji oraz monitorowanie realizacji wyznaczonych zadań
• Monitorowanie prawidłowego przebiegu procesu rozliczeń i fakturowania sprzedaży energii elektrycznej i usług dystrybucyjnych OZE
• Inicjowanie i wdrażanie rozwiązań mających na celu optymalizację obsługiwanych procesów
• Opiniowanie w zakresie wprowadzanych zmian, modyfikacji systemowych
• Udzielanie wsparcia dla pracowników w zakresie rozwiązywania złożonych i niestandardowych problemów
• Koordynowanie zadań związanych z zamknięciem miesiąca i sprawozdawczością sprzedażową, podatkową i finansową
• Monitorowanie opracowywania sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Spółki
• Tworzenie wytycznych dla obszaru Obsługi Klienta w zakresie wystawiania, korygowania faktur oraz not w systemach bilingowych dla klientów OZE
Oferujemy:
Widełki wynagrodzenia zasadniczego: 7 900 - 12 200 zł brutto
Nasze benefity i mocne strony:
• Udział w interdyscyplinarnych projektach na rzecz całej Grupy TAURON
• Praca w firmie przyjaznej różnym pokoleniom i nagrodzonej w konkursach
• Możliwość współpracy z osobami o różnym poziomie wiedzy i doświadczenia
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (docelowo na czas nieokreślony)
• Dodatkowe składniki wynagrodzenia: m.in. premia roczna oraz premie kwartalne
• Prywatna opieka medyczna w Enel-Med (pakiet obejmuje nielimitowany dostęp do lekarzy wielu specjalizacji)
• Dostęp do platformy wsparcia psychologicznego Helping Hand (możliwość 3 bezpłatnych konsultacji rocznie)
• Dofinansowanie do karty sportowej
• Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego w PZU
• Pracowniczy Program Emerytalny, w którym pracodawca finansuje składkę w wysokości 5% miesięcznego wynagrodzenia brutto pracownika/pracownicy
• Taryfa pracownicza - pomniejszenie rachunków za energię elektryczną w limicie 3000 kWh rocznie (jeżeli sprzedawcą energii jest TAURON)
• Dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS (m.in. pożyczki na preferencyjnych zasadach etc.)
• Coroczne dofinansowanie do wypoczynku (również dla dzieci pracowników i pracownic)
• Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka
• Akcje wolontaryjne dla pracowników i pracownic Grupy TAURON (m.in. Szlachetna Paczka, charytatywny Bieg Firmowy etc.)
• Program Poleceń Pracowniczych z możliwością otrzymania nagrody finansowej za skuteczne polecenie
• Dostęp do platformy e-learning (możliwość realizacji szkoleń w dowolnym miejscu i czasieWięcej szczegółów dotyczących warunków zatrudnienia znajdziesz na stronie: www.tauron.pl/tauron/o-tauronie/spolki-grupy/tauron-obsluga-klienta
Dołącz do nas! #Zasilani nową energią