Kierownik/ Kierowniczka Sekcji Rozliczeń OZE

Podstawowe informacje

Poziom stanowiska:

Stanowisko kierownicze

Miejsce pracy:

Gliwice

Oferta ważna do:

2025-10-23

Spółka:

TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.

Umowa:

Docelowo umowa na czas nieokreślony

Nr referencyjny:

TAOK/2025/01256


Wymagania:

  • Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel to pełne pasji zespoły, które zainicjują nowe możliwości biznesowe. Wartości, którymi się kierujemy to odpowiedzialność i zaangażowanie, a nasze zadania realizujemy efektywnie, pełni nowej energii!
    Dołącz do nas i zasil przyszłość nową energią!

     

    Czego od Ciebie oczekujemy?

    • Kilkuletniego doświadczenia w zarządzaniu zespołem zajmującym się analizą oraz przygotowaniem nowoczesnych rozwiązań raportowych i technologiami big data
    • Wysokiego poziomu umiejętności analitycznych i pracy z dużą ilością danych
    • Odpowiedzialności za jakość i efektywność realizacji powierzonych zadań
    • Umiejętności budowania atmosfery pracy wspierającej otwartą komunikację, motywację pracowników i ich zaangażowanie
    • Umiejętności dobrej organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu
    • Analitycznego myślenia, rozwiązywania trudnych zagadnień i koncentracji na celach biznesowych
    • Umiejętności podejmowania decyzji oraz współpracy w zmiennym środowisku biznesowym
    • Proaktywnej postawy, także we wdrażaniu rozwiązań mających na celu poprawę efektywności i jakości realizowanych procesów
    • Znajomości narzędzi MS Office, w tym bardzo dobrej obsługi Excela 

Zakres obowiązków:

  • Jakie zadania na Ciebie czekają?

    • Planowanie i organizacja pracy Sekcji oraz monitorowanie realizacji wyznaczonych zadań
    • Monitorowanie prawidłowego przebiegu procesu rozliczeń i fakturowania sprzedaży energii elektrycznej i usług dystrybucyjnych OZE
    • Inicjowanie i wdrażanie rozwiązań mających na celu optymalizację obsługiwanych procesów
    • Opiniowanie w zakresie wprowadzanych zmian, modyfikacji systemowych
    • Udzielanie wsparcia dla pracowników w zakresie rozwiązywania złożonych i niestandardowych problemów
    • Koordynowanie zadań związanych z zamknięciem miesiąca i sprawozdawczością sprzedażową, podatkową i finansową
    • Monitorowanie opracowywania sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Spółki
    • Tworzenie wytycznych dla obszaru Obsługi Klienta w zakresie wystawiania, korygowania faktur oraz not w systemach bilingowych dla klientów OZE

Oferujemy:

  • Widełki wynagrodzenia zasadniczego: 7 900 - 12 200 zł brutto
     

    Nasze benefity i mocne strony:
    • Udział w interdyscyplinarnych projektach na rzecz całej Grupy TAURON
    • Praca w firmie przyjaznej różnym pokoleniom i nagrodzonej w konkursach
    • Możliwość współpracy z osobami o różnym poziomie wiedzy i doświadczenia
    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (docelowo na czas nieokreślony)
    • Dodatkowe składniki wynagrodzenia: m.in. premia roczna oraz premie kwartalne
    • Prywatna opieka medyczna w Enel-Med (pakiet obejmuje nielimitowany dostęp do lekarzy wielu specjalizacji)
    • Dostęp do platformy wsparcia psychologicznego Helping Hand (możliwość 3 bezpłatnych konsultacji rocznie)
    • Dofinansowanie do karty sportowej
    • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego w PZU
    • Pracowniczy Program Emerytalny, w którym pracodawca finansuje składkę w wysokości 5% miesięcznego wynagrodzenia brutto pracownika/pracownicy
    • Taryfa pracownicza - pomniejszenie rachunków za energię elektryczną w limicie 3000 kWh rocznie (jeżeli sprzedawcą energii jest TAURON)
    • Dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS (m.in. pożyczki na preferencyjnych zasadach etc.)
    • Coroczne dofinansowanie do wypoczynku (również dla dzieci pracowników i pracownic)
    • Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka
    • Akcje wolontaryjne dla pracowników i pracownic Grupy TAURON (m.in. Szlachetna Paczka, charytatywny Bieg Firmowy etc.)
    • Program Poleceń Pracowniczych z możliwością otrzymania nagrody finansowej za skuteczne polecenie
    • Dostęp do platformy e-learning (możliwość realizacji szkoleń w dowolnym miejscu i czasie

     

    Więcej szczegółów dotyczących warunków zatrudnienia znajdziesz na stronie: www.tauron.pl/tauron/o-tauronie/spolki-grupy/tauron-obsluga-klienta

     

    Dołącz do nas! #Zasilani nową energią