Specjalista/Specjalistka ds. realizacji inwestycji

Podstawowe informacje

Poziom stanowiska:

Stanowisko specjalistyczne

Miejsce pracy:

Wrocław

Oferta ważna do:

2025-10-09

Spółka:

TAURON Dystrybucja S.A.

Umowa:

Docelowo umowa na czas nieokreślony

Nr referencyjny:

TD/OWR/63/2025


Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe ( kierunek techniczny) 
    1 rok doświadczenia w obszarze elektroenergetyki 

    Czytanie map, schematów elektrycznych

    Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office

    Budowanie partnerstwa, proponowanie ulepszeń, koncentracja na wysokiej jakości pracy, podejmowanie decyzji, stałe doskonalenie się

    Mile widziane:

    Wykształcenie wyższe ( kierunek techniczny) 

    2 lata doświadczenia w obszarze elektroenergetyki

    Doświadczenie przy nadzorze lub realizacji prac związanych z budową urządzeń elektroenergetycznych nN, SN, WN

    Świadectwo kwalifikacyjne D

    Prawo jazdy kat. B

    Uprawnienia do kierowania robotami konstrukcyjno-budowlanymi bez ograniczeń

    Uprawnienia do kierowania robotami o specjalności elektroenergetycznej bez ograniczeń

    Znajomość Prawa Budowlanego i Prawa Energetycznego

    Znajomość oprogramowania: ZMS moduł planowania inwestycji, ZMS dziennik odbiorów, ZMS eksploatacja, SAP Classic poziom podstawowy

Zakres obowiązków:

  • Prowadzenie zadań inwestycyjnych zgodnie z metodologią zarządzania projektami przyjętą w Spółce

    Monitorowanie przebiegu opracowywania dokumentacji projektowej oraz realizacji robót ogólno-budowlanych i rozliczeń przydzielonych zadań inwestycyjnych

    Współpraca przy ustalaniu harmonogramów wyłączeń i koordynacji prac w zakresie prowadzonych inwestycji

    Udział w opiniowaniu wytycznych projektowych na realizację zadań i projektów inwestycyjnych

    Udział w opracowywaniu i aktualizacji Planu Inwestycyjnego i Planu Rozwoju w Oddziale

    Inicjowanie i udział  w procesie zakupowym związanym z wyborem wykonawców zadań inwestycyjnych lub zapewnieniem usług wspierających, w tym udział w opracowywaniu SIWZ

    Monitorowanie poprawności prowadzenia dokumentów projektowych w systemie informatycznym oraz archiwizowanie dokumentacji prowadzonych projektów

    Rozpatrywanie spraw związanych z reklamacjami z rynku zewnętrznego dotyczącymi realizacji inwestycji, w tym wyceną i wypłatą odszkodowań za szkody powstałe w wyniku realizacji inwestycji

    Zapewnienie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego w zakresie obowiązków inwestora przed organami nadzoru budowlanego

    Opracowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Spółki oraz wykonywanie innych poleceń przełożonego, które dotyczą pracy

     

    Dane kontaktowe:

    Magdalena Narodowiec, Wydział Personalny tel. 571 668 287

    Paweł Madeja, Kierownik Wydziału Inwestycji tel. 722110310

Oferujemy:

  • Umowa o pracę

    Premie kwartalne, premia roczna

    Ekwiwalent za energię elektryczną

    Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka

    Nagroda jubileuszowa

    Program wdrożeniowy pod opieką doświadczonego pracownika

    Szkolenia prowadzone przez Trenerów Wewnętrznych: specjalistyczne i ogólnorozwojowe

    Prywatna opieka medyczna i możliwość objęcia nią członków rodziny

    Grupowe ubezpieczenie na życie (10 wariantów do wyboru)

    Pracowniczy Program Emerytalny

    Dofinansowanie do wypoczynku

    Dofinansowanie do okularów

    Benefity mogą się różnić w zależności od stanowiska.

     

    Nie zwlekaj - aplikuj już dziś! My też nie czekamy do końca publikacji ogłoszenia. Na bieżąco zapraszamy wybranych kandydatów na rozmowy. 

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami oraz zastrzegamy, że istnieje możliwość zakończenia rekrutacji we wcześniejszym terminie.