Podstawowe informacje
-
Poziom stanowiska:
-
Stanowisko specjalistyczne
-
Miejsce pracy:
-
Wrocław, Katowice, Kraków
-
Oferta ważna do:
-
2025-12-18
-
Spółka:
-
TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
-
Umowa:
-
Docelowo umowa na czas nieokreślony
-
Nr referencyjny:
-
TAOK/2025/01452
Wymagania:
Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel to pełne pasji zespoły, które zainicjują nowe możliwości biznesowe. Wartości, którymi się kierujemy to odpowiedzialność i zaangażowanie, a nasze zadania realizujemy efektywnie, pełni nowej energii!
Dołącz do nas i zasil przyszłość nową energią!Czego od Ciebie oczekujemy:
• Doświadczenia w badaniach, tworzeniu map doświadczeń klientów CJM (mile widziane doświadczenie w service design)
• Znajomości technik i narzędzi badawczych jakościowych i ilościowych
• Dobrej znajomość MS Excel (mile widziana znajomość VBA, PowerBi)
• Komunikatywności i umiejętności moderowania spotkań i warsztatów (dotyczących m.in. mapy podróży klienta, wypracowania usprawnień w procesach)
• Umiejętności przygotowania analiz, raportów, wyciągania wniosków biznesowych i formułowania rekomendacji
• Odpowiedzialności za jakość i efektywność realizacji powierzonych zadań
• Orientacji na potrzeby klienta i doświadczenia w projektowaniu ścieżek klienta i poprawie jego doświadczeń
• Proaktywności, samodzielności, terminowości i orientacji na cel
• Umiejętności współpracy w zmiennym środowisku biznesowym
• Komunikatywnej znajomości języka angielskiego na poziomie co najmniej średnio zaawansowanym
• Czynnego prawa jazdy kategorii B
Miło, jeśli posiadasz:
• Dobrą znajomość rynku energii, prawa energetycznego oraz prawa cywilnego
• Doświadczenie w pracy z narzędziami do analizy danych
Zakres obowiązków:
Jakie zadania na Ciebie czekają?
• Monitorowanie i raportowanie trendów rynkowych i zachowań konsumenckich
• Wdrażanie programów badawczych w oparciu o cele firmy i potrzeby klientów
• Przeprowadzanie szczegółowych badań rynkowych i analiz konsumenckich (ilościowych i jakościowych)
• Tworzenie customer journey zgodnych z cyklem życia klienta Tauron
• Zarządzanie warsztatami w metodyce design thinking
• Zarządzanie systemem opomiarowania ścieżek klienta (CJM)
• Wdrażanie strategii poprawy doświadczeń klientów
• Zarządzanie i praca w zespole miedzy obszarowym w ramach poprawy doświadczenia klienta
• Współpraca z innymi obszarami w organizacji w celu identyfikacji obszarów wymagających poprawy
• Prezentacja wyników i przedstawianie rekomendacji działań naprawczych i optymalizacji doświadczeń klientów
Oferujemy:
Widełki wynagrodzenia zasadniczego: 7 450 - 11 450 brutto
Nasze benefity i mocne strony:
• Udział w interdyscyplinarnych projektach na rzecz całej Grupy TAURON
• Praca w firmie przyjaznej różnym pokoleniom i nagrodzonej w konkursach
• Możliwość współpracy z osobami o różnym poziomie wiedzy i doświadczenia
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (docelowo na czas nieokreślony)
• Dodatkowe składniki wynagrodzenia: m.in. premia roczna oraz premie kwartalne
• Prywatna opieka medyczna w Enel-Med (pakiet obejmuje nielimitowany dostęp do lekarzy wielu specjalizacji)
• Dostęp do platformy wsparcia psychologicznego Helping Hand (możliwość 3 bezpłatnych konsultacji rocznie)
• Dofinansowanie do karty sportowej
• Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego w PZU
• Pracowniczy Program Emerytalny, w którym pracodawca finansuje składkę w wysokości 5% miesięcznego wynagrodzenia brutto pracownika/pracownicy
• Taryfa pracownicza - pomniejszenie rachunków za energię elektryczną w limicie 3000 kWh rocznie (jeżeli sprzedawcą energii jest TAURON)
• Dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS (m.in. pożyczki na preferencyjnych zasadach etc.)
• Coroczne dofinansowanie do wypoczynku (również dla dzieci pracowników i pracownic)
• Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka
• Akcje wolontaryjne dla pracowników i pracownic Grupy TAURON (m.in. Szlachetna Paczka, charytatywny Bieg Firmowy etc.)
• Program Poleceń Pracowniczych z możliwością otrzymania nagrody finansowej za skuteczne polecenie
• Dostęp do platformy e-learning (możliwość realizacji szkoleń w dowolnym miejscu i czasieWięcej szczegółów dotyczących warunków zatrudnienia znajdziesz na stronie: www.tauron.pl/tauron/o-tauronie/spolki-grupy/tauron-obsluga-klienta
Dołącz do nas! #Zasilani nową energią