Specjalista/ Specjalistka ds. analiz i raportów

Podstawowe informacje

Poziom stanowiska:

Stanowisko specjalistyczne

Miejsce pracy:

Kraków, Katowice

Oferta ważna do:

2025-12-18

Spółka:

TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.

Umowa:

Docelowo umowa na czas nieokreślony

Nr referencyjny:

TAOK/2025/01394


Wymagania:

  • Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel to pełne pasji zespoły, które zainicjują nowe możliwości biznesowe. Wartości, którymi się kierujemy to odpowiedzialność i zaangażowanie, a nasze zadania realizujemy efektywnie, pełni nowej energii!
    Dołącz do nas i zasil przyszłość nową energią!

     

    Czego od Ciebie oczekujemy?

    • Kilkuletniego doświadczenia na podobnym stanowisku
    • Doświadczenia w gromadzeniu, analizie i interpretacji danych
    • Umiejętności tworzenia raportów, interaktywnych dashboardów, prezentacji
    • Samodzielności w działaniu i realizacji zadań
    • Wysoko rozwiniętych umiejętności analitycznych i pracy z dużym wolumenem danych
    • Umiejętności wizualizacji danych
    • Bardzo dobrej znajomości programu Excel (w tym VBA), Power Query, Power BI, Oracle BI oraz SQL
    • Znajomości narzędzi Looker Studio, Google Analytics (GA4), Google Tag Manager
    • Znajomości języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym
     

    Miło, jeśli posiadasz:

    • Wykształcenie wyższe w obszarze: Ekonomii, Data Science lub Business Analytics
    • Znajomość branży energetycznej i rynku energii

Zakres obowiązków:

  • Jakie zadania na Ciebie czekają?

    • Monitorowanie i raportowanie trendów rynkowych i zachowań konsumenckich
    • Wdrażanie programów badawczych w oparciu o cele firmy i potrzeby klientów
    • Przeprowadzanie szczegółowych badań rynkowych i analiz konsumenckich (ilościowych i jakościowych)
    • Tworzenie customer journey zgodnych z cyklem życia klienta Tauron
    • Zarządzanie warsztatami w metodyce design thinking
    • Zarządzanie systemem opomiarowania ścieżek klienta (CJM) 
    • Wdrażanie strategii poprawy doświadczeń klientów
    • Zarządzanie i praca w zespole miedzy obszarowym w ramach poprawy doświadczenia klienta
    • Współpraca z innymi obszarami w organizacji w celu identyfikacji obszarów wymagających poprawy
    • Prezentacja wyników i przedstawianie rekomendacji działań naprawczych i optymalizacji doświadczeń klientów

Oferujemy:

  • Widełki wynagrodzenia zasadniczego: 6 050 - 9 100 brutto
    Nasze benefity i mocne strony:
    • Udział w interdyscyplinarnych projektach na rzecz całej Grupy TAURON
    • Praca w firmie przyjaznej różnym pokoleniom i nagrodzonej w konkursach
    • Możliwość współpracy z osobami o różnym poziomie wiedzy i doświadczenia
    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (docelowo na czas nieokreślony)
    • Dodatkowe składniki wynagrodzenia: m.in. premia roczna oraz premie kwartalne
    • Prywatna opieka medyczna w Enel-Med (pakiet obejmuje nielimitowany dostęp do lekarzy wielu specjalizacji)
    • Dostęp do platformy wsparcia psychologicznego Helping Hand (możliwość 3 bezpłatnych konsultacji rocznie)
    • Dofinansowanie do karty sportowej
    • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego w PZU
    • Pracowniczy Program Emerytalny, w którym pracodawca finansuje składkę w wysokości 5% miesięcznego wynagrodzenia brutto pracownika/pracownicy
    • Taryfa pracownicza - pomniejszenie rachunków za energię elektryczną w limicie 3000 kWh rocznie (jeżeli sprzedawcą energii jest TAURON)
    • Dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS (m.in. pożyczki na preferencyjnych zasadach etc.)
    • Coroczne dofinansowanie do wypoczynku (również dla dzieci pracowników i pracownic)
    • Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka
    • Akcje wolontaryjne dla pracowników i pracownic Grupy TAURON (m.in. Szlachetna Paczka, charytatywny Bieg Firmowy etc.)
    • Program Poleceń Pracowniczych z możliwością otrzymania nagrody finansowej za skuteczne polecenie
    • Dostęp do platformy e-learning (możliwość realizacji szkoleń w dowolnym miejscu i czasie

     

    Więcej szczegółów dotyczących warunków zatrudnienia znajdziesz na stronie: www.tauron.pl/tauron/o-tauronie/spolki-grupy/tauron-obsluga-klienta

     

    Dołącz do nas! #Zasilani nową energią