Podstawowe informacje
-
Poziom stanowiska:
-
Stanowisko kierownicze
-
Miejsce pracy:
-
Katowice, Częstochowa, Kraków
-
Oferta ważna do:
-
2025-12-26
-
Spółka:
-
TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
-
Umowa:
-
Umowa na zastępstwo
-
Nr referencyjny:
-
Katowice, Częstochowa, Kraków
Wymagania:
Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel to pełne pasji zespoły, które zainicjują nowe możliwości biznesowe. Wartości, którymi się kierujemy to odpowiedzialność i zaangażowanie, a nasze zadania realizujemy efektywnie, pełni nowej energii!
Dołącz do nas i zasil przyszłość nową energią!Czego od Ciebie oczekujemy?
• Kilkuletniego doświadczenia w zarządzaniu zespołem na stanowisku kierowniczym
• Doświadczenia w projektach dotyczących jakości danych
• Odpowiedzialności za jakość i efektywność realizacji powierzonych zadań
• Odpowiedzialności za realizację kluczowych KPI w obszarze
• Dokładności, rzetelności oraz umiejętność analitycznego myślenia rozwiązywania trudnych zagadnień i koncentracji na celach biznesowych
• Umiejętności zarządzania zmianą oraz konsekwencji w egzekwowaniu ustalonych standardów
• Umiejętności budowania atmosfery pracy wspierającej otwartą komunikację, motywację pracowników i ich zaangażowanie
• Umiejętności dobrej organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu
• Umiejętności podejmowania decyzji oraz współpracy w zmiennym środowisku biznesowym
• Proaktywnej postawy, także we wdrażaniu rozwiązań mających na celu poprawę efektowności i jakości realizowanych procesów
• Bardzo dobrej znajomości ExcelaMiło, jeśli posiadasz:
• Znajomość programów do analizy danych oraz systemu billingowego
Zakres obowiązków:
Jakie zadania na Ciebie czekają?
• Odpowiedzialność za zarządzanie i rozwijanie kompetencji w zespole, którego zadaniem jest badanie jakości przebiegu procesu sporządzania umów
• Nadzór i odpowiedzialność za zapewnienie aktualnych standardów i procesów obsługi umów
• Analizowanie przyczyn powstałych problemów jakościowych i rekomendowanie rozwiązań
• Proponowanie zmian w systemach informatycznych
• Projektowanie i wdrażanie usprawnień procesów w celu ograniczenia liczby błędów
• Nadzór i odpowiedzialność za właściwe wdrożenie i wykorzystanie instrukcji oraz procedur poprawiających jakość
• Udział w uzgodnieniach dotyczących przygotowania i przekazania procesów związanych z zawieraniem umów
• Udział w opracowywaniu spójnej strategii obsługi klientów w zakresie obsługi umów
• Współpraca biznesowa z innymi obszarami w firmie w celu zapewnienia wysokiej jakości danych
• Sporządzanie sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Spółki
Oferujemy:
Widełki wynagrodzenia zasadniczego: 7 900 - 12 200 brutto
Nasze benefity i mocne strony:
• Udział w interdyscyplinarnych projektach na rzecz całej Grupy TAURON
• Praca w firmie przyjaznej różnym pokoleniom i nagrodzonej w konkursach
• Możliwość współpracy z osobami o różnym poziomie wiedzy i doświadczenia
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (na czas zastępstwa)
• Dodatkowe składniki wynagrodzenia: m.in. premia roczna oraz premie kwartalne
• Prywatna opieka medyczna w Enel-Med (pakiet obejmuje nielimitowany dostęp do lekarzy wielu specjalizacji)
• Dostęp do platformy wsparcia psychologicznego Helping Hand (możliwość 3 bezpłatnych konsultacji rocznie)
• Dofinansowanie do karty sportowej
• Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego w PZU
• Pracowniczy Program Emerytalny, w którym pracodawca finansuje składkę w wysokości 5% miesięcznego wynagrodzenia brutto pracownika/pracownicy
• Taryfa pracownicza - pomniejszenie rachunków za energię elektryczną w limicie 3000 kWh rocznie (jeżeli sprzedawcą energii jest TAURON)
• Dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS (m.in. pożyczki na preferencyjnych zasadach etc.)
• Coroczne dofinansowanie do wypoczynku (również dla dzieci pracowników i pracownic)
• Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka
• Akcje wolontaryjne dla pracowników i pracownic Grupy TAURON (m.in. Szlachetna Paczka, charytatywny Bieg Firmowy etc.)
• Program Poleceń Pracowniczych z możliwością otrzymania nagrody finansowej za skuteczne polecenie
• Dostęp do platformy e-learning (możliwość realizacji szkoleń w dowolnym miejscu i czasie
Więcej szczegółów dotyczących warunków zatrudnienia znajdziesz na stronie: www.tauron.pl/tauron/o-tauronie/spolki-grupy/tauron-obsluga-klienta
Dołącz do nas! #Zasilani nową energią