Podstawowe informacje
-
Poziom stanowiska:
-
Stanowisko kierownicze
-
Miejsce pracy:
-
Kraków, Katowice, Cieszyn, Rybnik
-
Oferta ważna do:
-
2025-12-31
-
Spółka:
-
TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
-
Umowa:
-
Docelowo umowa na czas nieokreślony
-
Nr referencyjny:
-
TAOK/2025/00991
Wymagania:
Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel to pełne pasji zespoły, które zainicjują nowe możliwości biznesowe. Wartości, którymi się kierujemy to odpowiedzialność i zaangażowanie, a nasze zadania realizujemy efektywnie, pełni nowej energii!
Dołącz do nas i zasil przyszłość nową energią!Czego od Ciebie oczekujemy?
• Kilkuletniego doświadczenia w zarządzaniu zespołem w obszarze obsługi klienta, w tym zespołem rozproszonym
• Umiejętności motywowania pracowników w oparciu o cele i dążenia do ich realizacji
• Znajomości rynku energetycznego i procesów związanych ze zmianą sprzedawcy
• Zdolności do myślenia strategicznego i innowacyjnego
• Umiejętności organizacji pracy, samodzielności w zmieniającym się otoczeniu pracy oraz współpracy w zmiennym środowisku biznesowym
• Proaktywności i umiejętności szybkiego reagowania na pojawiające się wyzwania
• Odpowiedzialnej postawy oraz zaangażowania w efektywną realizację celów i zadań.
• Wysokorozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
• Umiejętności budowania relacji
• Czynnego prawa jazdy kat. BMiło jeśli posiadasz:
• Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie, ekonomia, energetyka)
• Doświadczenie w zarządzaniu procesowym
• Umiejętność diagnozowania potrzeb klientów
Zakres obowiązków:
Jakie zadania na Ciebie czekają?
• Zarządzanie zespołem o rozproszonej strukturze odpowiedzialnym za proces zmiany sprzedawcy energii dla klientów powracających i odchodzących oraz zawieranie umów ekspansyjnych
• Monitorowanie i optymalizacja procesów związanych z obsługą klienta
• Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia płynności operacyjnej
• Analiza rynku i wdrażanie strategii mających na celu zwiększenie efektywności działań
• Koordynacja oraz bieżąca ocena realizacji wskaźników i wykonania umów SLA w podległej komórce organizacyjnej
• Planowanie i bieżące śledzenie realizacji budżetu biura
• Opracowywanie procedur, wytycznych i założeń, modelowanie oraz optymalizacja procesów realizowanych w obszarze obsługiwanych procesów
• Rozwiązywanie problemów i reagowanie na zgłoszenia klientów
• Przygotowywanie sprawozdań, raportów i analiz dotyczących działalności biura
Oferujemy:
<!--StartFragment -->
Widełki wynagrodzenia zasadniczego: 10 000 - 15 700 brutto
Nasze benefity i mocne strony:
• Udział w interdyscyplinarnych projektach na rzecz całej Grupy TAURON
• Praca w firmie przyjaznej różnym pokoleniom i nagrodzonej w konkursach
• Możliwość współpracy z osobami o różnym poziomie wiedzy i doświadczenia
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (docelowo na czas nieokreślony)
• Dodatkowe składniki wynagrodzenia: m.in. premia roczna oraz premie kwartalne
• Prywatna opieka medyczna w Enel-Med (pakiet obejmuje nielimitowany dostęp do lekarzy wielu specjalizacji)
• Dostęp do platformy wsparcia psychologicznego Helping Hand (możliwość 3 bezpłatnych konsultacji rocznie)
• Dofinansowanie do karty sportowej
• Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego w PZU
• Pracowniczy Program Emerytalny, w którym pracodawca finansuje składkę w wysokości 5% miesięcznego wynagrodzenia brutto pracownika/pracownicy
• Taryfa pracownicza - pomniejszenie rachunków za energię elektryczną w limicie 3000 kWh rocznie (jeżeli sprzedawcą energii jest TAURON)
• Dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS (m.in. pożyczki na preferencyjnych zasadach etc.)
• Coroczne dofinansowanie do wypoczynku (również dla dzieci pracowników i pracownic)
• Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka
• Akcje wolontaryjne dla pracowników i pracownic Grupy TAURON (m.in. Szlachetna Paczka, charytatywny Bieg Firmowy etc.)
• Program Poleceń Pracowniczych z możliwością otrzymania nagrody finansowej za skuteczne polecenie
• Dostęp do platformy e-learning (możliwość realizacji szkoleń w dowolnym miejscu i czasieWięcej szczegółów dotyczących warunków zatrudnienia znajdziesz na stronie: www.tauron.pl/tauron/o-tauronie/spolki-grupy/tauron-obsluga-klienta
Dołącz do nas! #Zasilani nową energią
<!--EndFragment -->