Szef/ Szefowa Biura Zmiany Sprzedawcy

Podstawowe informacje

Poziom stanowiska:

Stanowisko kierownicze

Miejsce pracy:

Kraków, Katowice, Cieszyn, Rybnik

Oferta ważna do:

2025-12-31

Spółka:

TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.

Umowa:

Docelowo umowa na czas nieokreślony

Nr referencyjny:

TAOK/2025/00991


Wymagania:

  • Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel to pełne pasji zespoły, które zainicjują nowe możliwości biznesowe. Wartości, którymi się kierujemy to odpowiedzialność i zaangażowanie, a nasze zadania realizujemy efektywnie, pełni nowej energii!
    Dołącz do nas i zasil przyszłość nową energią!

     

    Czego od Ciebie oczekujemy?

    • Kilkuletniego doświadczenia w zarządzaniu zespołem w obszarze obsługi klienta, w tym zespołem rozproszonym
    • Umiejętności motywowania pracowników w oparciu o cele i dążenia do ich realizacji
    • Znajomości rynku energetycznego i procesów związanych ze zmianą sprzedawcy
    • Zdolności do myślenia strategicznego i innowacyjnego
    • Umiejętności organizacji pracy, samodzielności w zmieniającym się otoczeniu pracy oraz współpracy w zmiennym środowisku biznesowym
    • Proaktywności i umiejętności szybkiego reagowania na pojawiające się wyzwania
    • Odpowiedzialnej postawy oraz zaangażowania w efektywną realizację celów i zadań.
    • Wysokorozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
    • Umiejętności budowania relacji
    • Czynnego prawa jazdy kat. B

     

    Miło jeśli posiadasz:

    • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie, ekonomia, energetyka)
    • Doświadczenie w zarządzaniu procesowym
    • Umiejętność diagnozowania potrzeb klientów

Zakres obowiązków:

  • Jakie zadania na Ciebie czekają?

    • Zarządzanie zespołem o rozproszonej strukturze odpowiedzialnym za proces zmiany sprzedawcy energii dla klientów powracających i odchodzących oraz zawieranie umów ekspansyjnych
    • Monitorowanie i optymalizacja procesów związanych z obsługą klienta
    • Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia płynności operacyjnej
    • Analiza rynku i wdrażanie strategii mających na celu zwiększenie efektywności działań
    • Koordynacja oraz bieżąca ocena realizacji wskaźników i wykonania umów SLA w podległej komórce organizacyjnej
    • Planowanie i bieżące śledzenie realizacji budżetu biura
    • Opracowywanie procedur, wytycznych i założeń, modelowanie oraz optymalizacja procesów realizowanych w obszarze obsługiwanych procesów
    • Rozwiązywanie problemów i reagowanie na zgłoszenia klientów
    • Przygotowywanie sprawozdań, raportów i analiz dotyczących działalności biura

Oferujemy:

  • <!--StartFragment -->

    Widełki wynagrodzenia zasadniczego: 10 000 - 15 700 brutto
    Nasze benefity i mocne strony:
    • Udział w interdyscyplinarnych projektach na rzecz całej Grupy TAURON
    • Praca w firmie przyjaznej różnym pokoleniom i nagrodzonej w konkursach
    • Możliwość współpracy z osobami o różnym poziomie wiedzy i doświadczenia
    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (docelowo na czas nieokreślony)
    • Dodatkowe składniki wynagrodzenia: m.in. premia roczna oraz premie kwartalne
    • Prywatna opieka medyczna w Enel-Med (pakiet obejmuje nielimitowany dostęp do lekarzy wielu specjalizacji)
    • Dostęp do platformy wsparcia psychologicznego Helping Hand (możliwość 3 bezpłatnych konsultacji rocznie)
    • Dofinansowanie do karty sportowej
    • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego w PZU
    • Pracowniczy Program Emerytalny, w którym pracodawca finansuje składkę w wysokości 5% miesięcznego wynagrodzenia brutto pracownika/pracownicy
    • Taryfa pracownicza - pomniejszenie rachunków za energię elektryczną w limicie 3000 kWh rocznie (jeżeli sprzedawcą energii jest TAURON)
    • Dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS (m.in. pożyczki na preferencyjnych zasadach etc.)
    • Coroczne dofinansowanie do wypoczynku (również dla dzieci pracowników i pracownic)
    • Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka
    • Akcje wolontaryjne dla pracowników i pracownic Grupy TAURON (m.in. Szlachetna Paczka, charytatywny Bieg Firmowy etc.)
    • Program Poleceń Pracowniczych z możliwością otrzymania nagrody finansowej za skuteczne polecenie
    • Dostęp do platformy e-learning (możliwość realizacji szkoleń w dowolnym miejscu i czasie

    Więcej szczegółów dotyczących warunków zatrudnienia znajdziesz na stronie: www.tauron.pl/tauron/o-tauronie/spolki-grupy/tauron-obsluga-klienta

    Dołącz do nas! #Zasilani nową energią

    <!--EndFragment -->